hjemmeside addresse efterlyses
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 20-12-06 11:52

Hej
jeg ved godt at jeg har spurt om det før og det må i meget undskylde,
men jeg skal bruge addressen til den norske hjemmeside hvor der er
opskrifter til en masse gør det selv til katte. Det drejer sig om
opskrifter på kattehuler, tunneler og meget andet sjovt.
Så har jeg fået overtalt kæresten til at bygge en stor kradsetræ til
vores katte når vi flytter, men han vil gerne have lidt inspiration.
Håber at nogle kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Cindie Iwersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 20-12-06 15:44

"Cindie Iwersen" <wroenskaKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så har jeg fået overtalt kæresten til at bygge en stor kradsetræ til
> vores katte når vi flytter, men han vil gerne have lidt inspiration.

Er det denne her? http://www.janitasdesign.com/softspot/

sådan så vores hjemmelavede træ ud:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=145&folder=190&limit_start=0&limit_user=15

Mvh Kari

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 20-12-06 19:18

Cindie Iwersen wrote:

> jeg ved godt at jeg har spurt om det før og det må i meget undskylde,
> men jeg skal bruge addressen til den norske hjemmeside

Man kan altid finde info fra gruppens bagkatalog via google groups, for
denne gruppes vedkommende på

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dyr.kat

Søger man på dit navn og "norsk hjemmeside", kommer der dette frem:

<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dyr.kat/browse_frm/thread/756beed528f2b232/379a7ed07cd16517?lnk=st&q=%22cindie+iwersen%22+norsk+hjemmeside&rnum=2#379a7ed07cd16517>

Det skulle være det, du søger efter.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang