Til Guitar folket i gruppen
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-12-06 23:13

http://www.metacafe.com/watch/73383/double_guitar/

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Bak

Dato : 19-12-06 23:30

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:458863ed$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://www.metacafe.com/watch/73383/double_guitar/

Tjoh såmænd... Men han laver intet der er ekstraordinært svært. Det mest
opsigtsvækkende er hans instrument.

Martin

Fra : Great Dane

Dato : 20-12-06 06:06

http://www.youtube.com/watch?v=aX0bcZjnjaM

Fra : Stig Brun

Dato : 20-12-06 06:34

"Martin Bak"

> Tjoh såmænd... Men han laver intet der er ekstraordinært svært. Det mest
> opsigtsvækkende er hans instrument.

Ham her er lidt bedre

http://www.deanguitars.com/angelo/

Per

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-12-06 16:51

Stig Brun wrote:
> "Martin Bak"

> Ham her er lidt bedre
>
> http://www.deanguitars.com/angelo/

Lige efter han har spillet smoke on the water kommer der 4 anslag og
så begynder han et andet riff. Hvilken sang er dette riff fra?

Fra : -V-

Dato : 20-12-06 17:09

Stig Brun skrev:
> "Martin Bak"

> Ham her er lidt bedre
>
> http://www.deanguitars.com/angelo/

Han spiller hverken særligt clean eller tight.
I starten var jeg også enormt imponeret af en af hans videoer, men det
bliver hurtigt trættende.

Ydermere ser han ud som om han har de vildeste mavekneb, mens han
spiller.

-V-

Fra : Stig Brun

Dato : 23-12-06 07:40

"-V-"
> [...]

bliver hurtigt trættende.

Ydermere ser han ud som om han har de vildeste mavekneb, mens han

Jamen hvad så med ham her - han nærmest underspiller kropssproget:

Start med 3G introduktionerne.

http://samtriggy.com/index.php?option=com_content&task=category§ionid=4&id=14&Itemid=27

Per

Fra : -V-

Dato : 20-12-06 17:11

Lars Hoffmann skrev:
> Lige efter han har spillet smoke on the water kommer der 4 anslag og
> så begynder han et andet riff. Hvilken sang er dette riff fra?

Det er en gut, rimeligt ukendt, som har lavet en sang, som hedder
'Crazy Train'.
Du kender ham nok ikke, han er ikke kendt blandt Den Almindelige
Befolkning (TM).

Ozzy, hedder han.

-V-

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-12-06 17:30

"-V-" <valdemarj@gmail.com> skrev i en meddelelse

Lars Hoffmann skrev:

> [...]
> 'Crazy Train'.
> Du kender ham nok ikke, han er ikke kendt blandt Den Almindelige

Åh mand det er ham med hende datteren, og konen, og sønnen!

For resten! Der mangler en tråd, der fejrer at der kommet nyt Black Sabbath
(Ronnie James Dio) materiale engang i den nærmeste fremtid! YYAAYYY!!!
Må indrømme, at jeg aldrig har kunnet holde Ozzy's vokaler ud.

-V-

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-12-06 22:01

-V- wrote: