Kan man få sin gamle Emailadresse igen e~
Fra : Kim

Dato : 19-12-06 20:55

Jeg er gået fra TDC medarbejderbredbånd til Dansk kabel TV, også TDC men
jeg kan ikke få mhit gamle Emailadresse over i det nye Dansk kabel TV . Jeg
har slettet min emailadresse i min gamle TDC login og har prøvet at oprette
i den nye TDC login man opretter og registrerer som ny kunde , men jeg kan
ikke få det da der står at det er optaget , men det var jo mig der havde det
, så er det lige jeg vil høre her om nogen har kendskab til det ?
Jeg har prøvet at kontakte både TDC medarbejderbredbånd og Dansk kabel TV ,
men enten ved de det ikke eller også siger de at jeg skal kontakte den anden
udbyder
Mvh. KimH

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-12-06 22:49

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> , men enten ved de det ikke eller også siger de at jeg skal kontakte den

Mange har prøvet før dig, og det kan ikke lade sig gøre.
Det nærmeste jeg er kommet med dem er, at hvis en emailkonto ikke har nogen
aktivitet i mindst ½ år, vil den kunne frigives til at blive brugt igen, men
om den er frigivet må man selv prøve sig frem til, da man ikke kan
reservere.
Min erfaring siger, at der går betydeligt længere tid, inden de frigiver,
idet jeg har gamle emailadresser som er flere år gamle, som stadig er
blokeret.

Kurt

Fra : sephyr

Dato : 19-12-06 23:23

> [...]
> , men enten ved de det ikke eller også siger de at jeg skal kontakte den

Skal du ikke bare skifte din SMTP adrs. ud med Dansk kabel TVs, og ellers
benytte samme logon ?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-12-06 23:48

On Tue, 19 Dec 2006 20:55:29 +0100, "Kim" <kim014@mail.dk> wrote:

> [...]
>men enten ved de det ikke eller også siger de at jeg skal kontakte den anden

Jeg ved ikke om der er en løsning på dit problem, men du skulle aldrig
have slettet den gamle email konto, blot rettet SMTP til det nye. Så
kunne du have forsat med at bruge den gamle.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : John V.

Dato : 20-12-06 01:15

> [...]
> , men enten ved de det ikke eller også siger de at jeg skal kontakte den
Hvorfor skulle TDC stille mailadresser til rådighed for dig gratis?

Naturligvis kan du ikke få den igen - ikke hvis det er op til TDC og det er
op til dem.

Opret i stedet et mailhotel et eller andet sted, så kan du skifte udbyder
efter ønske og beholde din mailadr.

John

Fra : gil

Dato : 20-12-06 09:30

John V. skrev:

> Opret i stedet et mailhotel et eller andet sted, så kan du skifte udbyder
> efter ønske og beholde din mailadr.

Eller gmail, er også POP.

--
gil

Fra : Kim H

Dato : 20-12-06 17:01

> Hvorfor skulle TDC stille mailadresser til rådighed for dig gratis?
>
> Naturligvis kan du ikke få den igen - ikke hvis det er op til TDC og det
> er op til dem.

Jeg synes det var naturlig når Dansk kabel TV også er TDC abonement , det er
stadig i TDC login man skal oprette Emailadresser , men her er hvad de
svarer på en forespørgsel

Tak for din henvendelse. Du kan ikke oprette kim014@mail.dk ved dansk kabel
tv da mail adr. jo er oprettet. Desuden er mail.dk TDC privats domæne navn
så det kan kun bruges af tdc privat kunder, ikke kabel tv kunder! Nr 2 kunde
nr du giver mig er til et gratis netbasis abonoment uden mail support?

Det forstår jeg heller ikke da mail.dk var een af valgmulighederne under
registrering , mon de ved at Dansk kabel TV også bruger TDC

Mvh. KimH