Sexturisme er god turisme
Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 17:50

Sexturisme er god turisme

Mennesket er et byttehandlende dyr, og der findes ikke nyttigere
ulandshjælp end den som liderlige mænd giver til sorte sexbomber i
Kenya (jeg har prøvet)

Alfonserne er samfundsgavnlige investorer, der får hjulene til at
snurre og sikrer at deres klan får majsgrød på bordet ved at eje en
traktor

Penge bliver investeret klogt i privat regi - men nogle af mine danske
kolleger i Afrika lavede dukketeater, avanceret matematikundervisning
og talepædogogik og andet pjat.

Unicef hidser sig op over den naturglæde, som det er at bestige
barm-og-balle bjerge i Mombassa og Nairobi, men ulandene har ikke gavn
af penge brugt på bjergbestiger-udstyr, og folk falder ned af Mount
Kilimanjaro - sexturisme er noget som alle ulande kan tilbyde og er
ufarligt.

Kondombrug er fornuftig - men det vidste alle mine kolleger i Danida
og Mellemfolkelig Samvirke

Fra : Gert Medom

Dato : 22-12-06 17:35

> [...]
> ufarligt.
>

> Kondombrug er fornuftig - men det vidste alle mine kolleger i Danida og

Ja, det er jo så fint alt sammen. Har godhedsindustriens største tempel, aka
Danmarks Radio, hørt om din nye vinkling på tingene?

// Gert

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-12-06 02:54

Gert Medom wrote:

> Ja, det er jo så fint alt sammen. Har godhedsindustriens største
> tempel, aka Danmarks Radio, hørt om din nye vinkling på tingene?

Nu er du vist en af de eneste der gider tage indlæg fra BW alvorligt ..

/FL

Fra : Gert Medom

Dato : 26-12-06 13:37

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er du vist en af de eneste der gider tage indlæg fra BW alvorligt ..
>
> /FL
Det kan vel ikke tænkes, at det er ironisk ment? Vel?

--
Mvh.
Gert Medom

http://home1.stofanet.dk/gert.medom

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-12-06 16:14

Gert Medom wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vel ikke tænkes, at det er ironisk ment? Vel?

Nej - for ironi overfor BW er som at hælde Dom Perignon på et en
havnespritter ...

Spild af god ressource ...

/FL

Fra : N/A

Dato : 30-10-07 08:41

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-07 08:41

"Usenet Rulez" <usenet_rulezNOSPAM@swnet.nu> skrev i en meddelelse
> Medmänniskan "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev följande skiiiit i

> Mupp

Kan nogen kritisere synspunkterne i mit gamle indlæg?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-10-07 11:56

On Tue, 30 Oct 2007 07:00:03 +0000 (UTC), Usenet Rulez
<usenet_rulezNOSPAM@swnet.nu> wrote:

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Homohader

Dato : 30-10-07 22:57

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 30 Oct 2007 07:00:03 +0000 (UTC), Usenet Rulez
> <usenet_rulezNOSPAM@swnet.nu> wrote:

Øeh hvem er det lige du klager over Bo eller Usenet Rulez??.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-10-07 09:57

On Tue, 30 Oct 2007 22:56:42 +0100, "Homohader" <alsherif@gmail.com>
wrote:

>"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Øeh hvem er det lige du klager over Bo eller Usenet Rulez??.

læs headers

MvH Bo M Mogensen