Flytning af e-mail adresser?
Fra : Morten Thor

Dato : 19-12-06 16:05

I må undskylde hvis I har svaret på dette tusinde gange før, men jeg har
ikke kunnet finde noget på mine søgninger.

Jeg har bygget mig en ny PC, og vil have mine ca. 10 forskellige e-mail
adresser flyttet fra Outlook 2003, til en ny kopi af OL2003 på den nye
maskine? Jeg kan huske at der i gode gamle, simple, Outlook Express var en
eksport knap inde ved kontierne, men det er der ikke her.

Kan det lade sig gøre, eller skal jeg oprette dem alle manuelt igen?

På forhånd tak,

Morten.

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-12-06 18:54

On 19 dec 2006, Morten Thor wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kan det lade sig gøre, eller skal jeg oprette dem alle manuelt
> igen?

Synes jeg er havnet i en blindgyde der før. Elelrs kan du jo
importere konti til Outlook Express, for derfor at importere dem
tilbage til Outlook på den anden maskine? Bare en ide hvis alt andet
glipper..

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen