garagedøråbner til alm. døre
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-06 15:47

Findes de automatisk garagedøråbnere som kan fjernbetjenes fra bilen som
åbner en alm. port (2 store døre)? Altså ikke en garage som åbner opad.

/ Jesper

Fra : Martin Bak

Dato : 19-12-06 16:30

"Jesper" <vvv> skrev i en meddelelse
> Findes de automatisk garagedøråbnere som kan fjernbetjenes fra bilen som
> åbner en alm. port (2 store døre)? Altså ikke en garage som åbner opad.

Har jeg også overvejet. Det findes, for der er jo noget tilsvarende på
ethvert hospital, men jeg har ikke lige noget link til dem.

Martin

Fra : Leonard

Dato : 19-12-06 17:19

"Jesper" <vvv> wrote:

>Findes de automatisk garagedøråbnere som kan fjernbetjenes fra bilen som
>åbner en alm. port (2 store døre)? Altså ikke en garage som åbner opad.

Ja, jeg har 2 af den slags porte. Det er et udvidelsessæt til den
almindelige portåbner, som man helt sikkert kan lave selv, men on det
er besværet værd ved jeg ikke.
Det er ret simpelt 2 stænger, der er hængt op på hver sin fløjdør, en
lille smule forskudt og så fastgjort på slæden på portåbneren. Så
virker det hele bare omvendt, når slæden er inde er portene lukket
modsat en vippeport der er oppe i den position.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://leonard.dk/micrograver/ - lille, men effektiv

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Bent E.

Dato : 19-12-06 19:55

Jesper wrote:
> Findes de automatisk garagedøråbnere som kan fjernbetjenes fra bilen som
> åbner en alm. port (2 store døre)? Altså ikke en garage som åbner opad.
>
> / Jesper

http://www.jydeport.dk/

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Brian Mortensen

Dato : 19-12-06 23:00

Både Dorma og Ruko sælger det, det forhandles gennem din lokale elektriker
eller låsesmed

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Bak

Dato : 19-12-06 23:14

"Brian Mortensen" <mm@trolderik.dk> skrev i en meddelelse

Hold op med det.
Betal for produktet eller slet det lort. Jeg vil ikke spammes på grund af
din nærighed.

Martin