Nogen der har haft set på denne mc???
Fra : Eddie

Dato : 19-12-06 10:20

Hej.

Nogen der har været på besøg hos Brd. Jensen og set nedenstående mc for
nylig???

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=45107744

Det er fordi jeg måske kunne være interesseret i den mc, men jeg kan ikke
finde den på deres hjemmeside... Samtidig med at det er lidt langt at køre
for at tage et hurtigt kig på den (bor på sydsjælland).

Derudover har den stået der længe, så det kunne jo være at der er nogen
her der har haft set på den, men fundet ud af at den er moden til
skrotning og ikke til kørsel...

Mvh. Eddie (som stadig ikke har fundet sit næste projekt)

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 19-12-06 10:55

"Eddie" skrev i en meddelelse...
> Nogen der har været på besøg hos Brd. Jensen og set nedenstående mc for
> nylig???

Kender du noget til Brdr. Jensen ? Deres ry er mildt sagt ikke imponerende
... eller det er det faktisk, men ikke for noget godt...

> Derudover har den stået der længe, så det kunne jo være at der er nogen
> her der har haft set på den, men fundet ud af at den er moden til
> skrotning og ikke til kørsel...

Kender flere som har besøgt butikken mere end en gang og den generelle
holdning er at mange af deres billigere cykler er nærmere skrotningsdøden
end synsklare...

/J

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-12-06 12:30

"[6705] Jesper Sørensen" <otissFJERN@DETTEget2net.danmark> writes:

> Kender du noget til Brdr. Jensen ? Deres ry er mildt sagt ikke
> imponerende .. eller det er det faktisk, men ikke for noget godt...

Google har masser af gode historier om dem:
<http://groups.google.com/groups/search?q=brdr.+jensen>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Ole

Dato : 19-12-06 19:47

Jeg har for nylig set på CBR1000F hos dem.
De betegnes i DBA som "meget flotte", "god stand" o.s.v.
Selv den flotteste jeg så, var klar til en omlakering + udskiftning af mange
rustne dele.
Ud fra standen vil jeg mene at de var prissat mindst 20.000 kr for højt - og
de var altså "meget flotte" !!!

Med det i tankerne ville jeg altså være meget betænkelig ved at køre efter
"afhentningstilbud".

mvh Ole (som endte med at købe af en privat, og fik en superflot maskine
20.000 billigere end hos Bdr. J.).

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 19-12-06 19:56

> [...]
> "afhentningstilbud".
>
> mvh Ole (som endte med at købe af en privat, og fik en superflot maskine

også mit råd : køb brugt og få noget meget bedre, eller køb i tyskland og få
det meget billigere...

Mvh TB som har hørt rigtigt meget lort om brdr jensen, men tilgengæld aldrig
noget positivt - altså udover fra dem der fik skudt deres nedslidte lort af
til brdr jensen :-/

Fra : Sune

Dato : 19-12-06 19:57

> [...]
>
> Derudover har den stået der længe, så det kunne jo være at der er nogen
> her der har haft set på den, men fundet ud af at den er moden til

Jeg har en bekendt der fik et fornuftigt bud på hans gamle MC (ubeset og via
mail), og købte en MC til en ligeledes fornuftig pris.

Den gamle MC blev afhentet samtidig med at den nye blev bragt til Sjælland.
Han var meget tilfreds med handlen.

Vh Sune

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 19-12-06 22:38

> Jeg har en bekendt der fik et fornuftigt bud på hans gamle MC (ubeset og
> via mail), og købte en MC til en ligeledes fornuftig pris.

Jep, og her er hele problemet : solgte den en mc ubeset.... Hvad tror du
de har stående : cykler der er svære at sælge andre steder. Lagt sammen med
at de ikke klargører men blot "sminker'" cyklerne inden stand gør, at du må
forvente hvad som helst med det du køber derfra...

Fra : Sune

Dato : 20-12-06 02:37

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jep, og her er hele problemet : solgte den en mc ubeset.... Hvad tror du
> de har stående :

Aner det ikke. Videregiver blot om en bekendts oplevelse.

Fra : Asger

Dato : 20-12-06 01:31

Eddie wrote:
> [...]
>
> Derudover har den stået der længe, så det kunne jo være at der er nogen
> her der har haft set på den, men fundet ud af at den er moden til

Uden at komme ind paa den virksomheds generelle ry her i gruppen (men
proev lige at lave en soegning) vil jeg mene at 40 K er for meget for
en 20 aar gammel 1000RX'er. For den pris, eller maaske en anelse over,
burde du kunne finde en rimelig ZX-10, og saa faar du baade en bedre og
nyere MC.

Asger