Ed god DVD hylde?
Fra : Klaus G.

Dato : 17-12-06 19:00

Hej.

Jeg bevæger mig nok lige lidt Off Topic nu, men jeg tænkte på hvor man kan
købe en god reol, eller en hylde til at hænde på væggen som lige passer til
DVD covers. Dvs. højden på hylderne skal helst ikke være for stor, så går
der for meget plads til spilde, og så må dem heller ikke være for dyb, da
jeg ikke vil have DVD samlingen til at stå i to lag.

Nogle gode forslag?

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 19:52

Klaus G. wrote:

> [...]
> der for meget plads til spilde, og så må dem heller ikke være for dyb, da
> jeg ikke vil have DVD samlingen til at stå i to lag.

Om du kan bruge det til noget, ved jeg ikke. Men jeg spurgte for nylig i
news:dk.forbruger om netop hylder. Min hensigt var nu godt nok, at der
skulle stå Jumbo-bøger på dem. Jeg overvejede nemlig at sætte en enkelt
hylde op hele vejen på hver siden ned gennem min lange fordelingsgang.

Men en dvd er vel i størrelse omtrent lig en Jumbo-bog, så du kan måske
bruge svarene til noget.

Jeg fik foreslået http://www.mifapladen.dk/ hvor man kunne bestille
hylder efter mål, og den syntes jeg, virkede mest interessant. Jeg er
dog ikke kommet videre med det projekt - Jumbo-bøgerne ligger stadig i
bunker ...

Men link til den tidligere tråd:

<http://groups.google.com/group/dk.forbruger/browse_thread/thread/9e8b480ca6378a74/66868cf9ca24b7a5?lnk=st&q=mifapladen&rnum=1#66868cf9ca24b7a5>

Fra : Klaus G.

Dato : 22-12-06 22:22

> [...]
> efter mål, og den syntes jeg, virkede mest interessant. Jeg er dog ikke
> kommet videre med det projekt - Jumbo-bøgerne ligger stadig i bunker ...

Tak for det.

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery