Kim Wilde på DR i aften
Fra : Holst

Dato : 17-12-06 18:27

I aften er der DR's store juleshow. Her skal Kim Wilde optræde.

Hende var jeg jo så vildt forelsket i for 25 år siden, så derfor vil jeg
da gerne sidde og savle lidt over hende igen. Men jeg må blankt erkende,
at jeg ikke gider se hele showet.

Er der nogen, der ved, hvornår Kim Wilde vil dukke op?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-12-06 18:33

Holst skrev:

>Er der nogen, der ved, hvornår Kim Wilde vil dukke op?

sikkert når du skal på toilettet

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-12-06 18:42

Den 17-12-06 18.33 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> sikkert når du skal på toilettet

Eller lige inden (fy, Kim!).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-12-06 19:12

Den 17-12-06 18.41 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Eller lige inden (fy, Kim!).

Hov, apropos emnet, må jeg nok hellere lige sige, at det var mig selv,
jeg sagde fy til. Ikke den anden Kim.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 20:41

Ivan V. Klattrup wrote:

> sikkert når du skal på toilettet

Man kan vel time det til nyhederne kl. 21.

Men når nu ingen har kunnet hjælpe mig, har jeg været nødt til at sidde
og lytte til det. Og det et bestemt ikke nogen stor oplevelse -
tværtimod. Yderst kedeligt - hvad man ikke udsætter sig selv for at få
Kim Wilde at se.

Højdepunktet - og det har været markant bedre end resten af showet -
hidtil har været ... Anna og Lotte ...!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-12-06 21:33

Holst skrev:

>Højdepunktet - og det har været markant bedre end resten af showet -
>hidtil har været ... Anna og Lotte ...!

lyder meget spændende, jeg vil dog håbe for dig at Kim Wilde ikke er aller
sidste kunstner der så optræder.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 21:56

Ivan V. Klattrup wrote:

> lyder meget spændende, jeg vil dog håbe for dig at Kim Wilde ikke er aller
> sidste kunstner der så optræder.

Det er jeg ved at være alvorligt bange for, hun er. Men den eneste måde,
de kan få folk til at sidde og lytte til det i to stive timer, er vel
ved at sætte det bedste sidst.

Jeg tror aldrig, jeg har glædet mig så meget i mit liv til Kim Wilde

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 22:12

Holst wrote:

> Jeg tror aldrig, jeg har glædet mig så meget i mit liv til Kim Wilde

Det var da så absolut også showets højdepunkt - med Anna og Lotte på
andenpladsen.

Men Kim Wilde er da godt nok blevet ... ja, en mere moden kvinde. Men
jeg må nok også erkende, at jeg er mere til modne kvinder i dag end for
25 år siden

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-12-06 22:29

Holst skrev:

>Men Kim Wilde er da godt nok blevet ... ja, en mere moden kvinde. Men jeg
>må nok også erkende, at jeg er mere til modne kvinder i dag end for 25 år
>siden

hmmm en MILF

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 17-12-06 23:42

Ivan V. Klattrup wrote:

> hmmm en MILF

I min alder skal man ikke være så kræsen. Og så kunne hun også passe min
have.

Fra : Neuman

Dato : 18-12-06 01:30

> Men når nu ingen har kunnet hjælpe mig, har jeg været nødt til at sidde og
> lytte til det. Og det et bestemt ikke nogen stor oplevelse - tværtimod.

Jeg synes faktisk det er fedt at høre arrangementerne der er blevet lavet
til Radiounderholdningsorkesteret. Jeg ville bare ønske at sangerne ikke var
til stede