G-streng > Det kunne være din datter
Fra : isteen

Dato : 17-12-06 11:10

Hey - var i Rema med fruen, og havde en lidt sær oplevelse.

En ung ansat pige, der for øvrigt så ret attraktiv ud, stod ved siden af
kassen, og var ved at pakke noget ud. Hun stod nærmest med hele hovedet
nede i en kæmpe papkasse. Som jeg stod der ved siden af, havde jeg lidt
svært ved at undgå at lægge mærke til hendes G-streng, der nærmest
kravlede op på ryggen af hende.

Da vi havde betalt ved kassen, sagde jeg smilende til konen, "hun havde
nok en vinrød G-streng på, hva'?"

Helt ærligt, svarede hun - om nogle år kan det være din egen datter….vil
du så osse gå og glo på hende sådan?

Øh…jeg blev lidt paf, må jeg nok sige - men det gav da lidt at tænke
over.

Selvfølgeligt var den G-strengsbærende Rema100ansatte én eller andens
lille datter….og der er helt sikkert ingen der skal glo på min datters
røv, når hun kommer i den alder (i hvert fald ikke mens jeg er der)!

Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve
af éns alder?

Det var da osse satans - endnu en fritidsbeskæftigelse man er blevet for
gammel til! Jeg hørte ellers i radioens P3, at 40 er de nye 30 - og jeg
blev lige så glad…

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-12-06 14:54

On Sun, 17 Dec 2006 11:10:14 +0100 isteen@gmail.com (isteen) sent the
following smoke signals:

>Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve
>af éns alder?

Hvis man er under 30 år, ja...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Thomas Bruun

Dato : 17-12-06 14:56

isteen skrev:

> [...]
> røv, når hun kommer i den alder (i hvert fald ikke mens jeg er der)!
>
> Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve

Nej!Og jeg har faktisk for et par år siden arrangeret porno-optagelser
hvor mænd på +60 år kunne få deres lyst styret med pur-unge piger
på 18-19 år.

> Det var da osse satans - endnu en fritidsbeskæftigelse man er blevet for
> gammel til! Jeg hørte ellers i radioens P3, at 40 er de nye 30 - og jeg
> blev lige så glad...

Nej du skal bare fortsætte,det er jo ikke ulovligt.Måske umoralsk,men
hvad fanden...

Fra : Per O.

Dato : 18-12-06 00:57

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lille datter..og der er helt sikkert ingen der skal glo på min datters
> røv, når hun kommer i den alder (i hvert fald ikke mens jeg er der)!

Jeg synes problemet ligger inde i dit hoved. Hvis folk f.eks. tager bukser
på som ikke skjuler deres undertøj, hvad skulle der så være i vejen for at
kigge på det?
Hvis din datter tager tøj på, som får folk til at glo, så tror jeg der er
noget du har misforstået, hvis du bliver sur over at de kigger. Enten
opdrager du hende til at dække sig til, eller lever med at hun udstiller sig
på den nævnte måde.
Jeg synes da det er ganske uskyldigt.

> Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve
> af éns alder?

Det kommer vel an på hvordan du kigger på dem? Hvis du fantaserer om sex med
dem er det en ting, men hvis du bare konstaterer at de har en rød G-strengs
trusse på, kan jeg altså ikke se problemet. Jeg har da kigget på mange piger
på 18-20 år, også medens de kun havde undertøj på, men jeg synes da ikke det
kategoriserer mig som en gammel gris. Jeg kan godt skelne mellem hvorfor de
har undertøj på, og mine seksuelle fornemmelser. Når jeg tager billeder af
piger i lingeri, ved jeg jo godt at de ikke tager lingeriet på fordi jeg
skal have glæde af at kigge på det, men fordi de vil have nogle billeder som
nu engang kræver at de har lingeri på. Problemet er igen her inde i dit
hoved, især hvis du mener at alle mænd som kigger på unge piger har skumle
bagtanker med det .... det har de altså ikke.

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Bj@rne

Dato : 20-12-06 13:05

og hvis de så HAVDE skumle tanker og seksuelle fantasier....så kan jeg
ikke indse hvad galt der skulle være i det.
Jeg har MANGE forskellige fantasier... men det er jo kun fantasier.

Hilsen Bjarne

Fra : Bj@rne

Dato : 20-12-06 13:10

isteen skrev:
> [...]
>
> Det var da osse satans - endnu en fritidsbeskæftigelse man er blevet for
> gammel til! Jeg hørte ellers i radioens P3, at 40 er de nye 30 - og jeg

JA det KUNNE være din datter... men det ER det ikke. Og Mænd vil også
kigge på DIN datter når tiden kommer. Det er naturens orden. Og tror
forresten de er RET ligeglade med at det er din datter. SS

Og forresten... KUNNE din kone ikke have været din søster??? Jeg mener
bare ... man kan jo blive ved. Det er et PISSE dårligt argument at man
kunne have været i familie. Så du er ABSOLUT ikke nogen gammel gris....
måske hvis du fører noget ud i livet.. men dælme ikke fordi du kigger og
samtidig tænker.
BJarne

Fra : enkvinde

Dato : 20-12-06 18:05

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg blev lige så glad.

Nyd det dog af hele dit hjerte

Og hils din kone og sig, at den dag en varm levende livsglad mand ikke
længere kan nyde synet af en skøn ung småpåklædt kvinde, da er han en død
mand..... måske ikke fysisk, men psykisk... og hvilken kvinde ønsker at være
gift med en død mand

Hilsen Eva

Fra : Bj@rne

Dato : 20-12-06 18:48

enkvinde skrev:
> [...]
> mand..... måske ikke fysisk, men psykisk... og hvilken kvinde ønsker at være

Det var egentlig det jeg VILLE have sagt. SS.... men tror faktisk at ret
mange kvinder har et problem med at lade deres mand have sine tanker og
lyster i fred. De anklager ham simpelthen på TANKEN.
og så skaber de jo ligesom et dumt klima.

BJarne

Fra : preben nielsen

Dato : 20-12-06 20:04

"Bj@rne" <Refsin@sletdettemail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mand have sine tanker og lyster i fred. De anklager ham
> simpelthen på TANKEN.
> og så skaber de jo ligesom et dumt klima.

Der er også kvinder, som vil sværge på, at _deres_ mand ikke
kigger på andre kvinder ... og sådan er der jo så meget kvinder
ikke ved :)

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-12-06 20:49

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også kvinder, som vil sværge på, at _deres_ mand ikke
> kigger på andre kvinder ... og sådan er der jo så meget kvinder
> ikke ved :)

Nej. Sådan er der så meget, kvinder foregiver ikke at vide, og sådan er der
så meget, naive mænd hopper på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : preben nielsen

Dato : 21-12-06 17:22

> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Sådan er der så meget, kvinder foregiver ikke at vide, og
> sådan er der så meget, naive mænd hopper på.

Næ nej. En del af dem tror det skam.

Trist

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-12-06 22:50

> Næ nej. En del af dem tror det skam.

Nej. De vil bare godt have, at du og andre mænd tror, de tror sådan.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bænni

Dato : 21-12-06 23:41

Jens Bruun wrote:
> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. De vil bare godt have, at du og andre mænd tror, de tror sådan.

nope - _du_ tror at de gerne vil have at andre mænd tror sårn....

tror jeg nok

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-12-06 01:34

Bænni wrote:

> nope - _du_ tror at de gerne vil have at andre mænd tror sårn....
>

> tror jeg nok ,,

Jens tror at han kan bilde andre mænd ind at noge kvinder tænker sådan.

Hele denne debat vidner så om at han igen ikke har fat i pointen ..

/FL

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-12-06 23:16

In article <45898932$0$3560$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote:

> "Bj@rne" <Refsin@sletdettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også kvinder, som vil sværge på, at _deres_ mand ikke
> kigger på andre kvinder ... og sådan er der jo så meget kvinder
> ikke ved :)

Jep.. og skoven er grøn året rundt.. rofl.

Nogle kvinder er bare for blinde over for livets realiteter

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : PerX ...

Dato : 23-12-06 20:27

In article <45898932$0$3560$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> "Bj@rne" <Refsin@sletdettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også kvinder, som vil sværge på, at _deres_ mand ikke
> kigger på andre kvinder ... og sådan er der jo så meget kvinder
> ikke ved :)

Måske er der nogen som ikke gør det? Jeg kender en gift man som jeg har
svært ved at forstille mig endda kigger på sin egen kone.

Fra : Per O.

Dato : 21-12-06 16:32

> [...]
> lyster i fred. De anklager ham simpelthen på TANKEN.
> og så skaber de jo ligesom et dumt klima.

I så fald er det på tide at skifte kvinden ud!

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Bænni

Dato : 21-12-06 17:30

Per O. wrote:
> "Bj@rne" <Refsin@sletdettemail.dk> skrev i en meddelelse

> I så fald er det på tide at skifte kvinden ud!

sådan er kvinder fundamentalt!

så valget står mellem kvinder eller ej......

Fra : Basil

Dato : 21-12-06 19:31

Bænni skrev:

> sådan er kvinder fundamentalt!
>
> så valget står mellem kvinder eller ej......

Der tager du meget fejl.
Min kvinde er lidt for skøn på det område
Kai

Fra : Bænni

Dato : 21-12-06 23:40

Basil wrote:

> Der tager du meget fejl.
> Min kvinde er lidt for skøn på det område
> Kai

eller du er lidt for naiv....

Fra : Per O.

Dato : 22-12-06 21:19

"Bænni" <davs@du.der> skrev i en meddelelse

> sådan er kvinder fundamentalt!
>
> så valget står mellem kvinder eller ej......

hmm .. der må jeg erklære mig uenig .. i hvert fald når jeg bedømmer det ud
fra hende jeg er gift med på 21ende år.

Jeg har ikke nogen viden om hvordan andres koner er på det område, men jeg
har på fornemmelsen at nogle af de andre slæber rundt på nogle rigtige
gimper!

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 20-12-06 20:03

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt, svarede hun - om nogle år kan det være din egen
> datter..vil
> du så osse gå og glo på hende sådan?

Alle kvinder er nogens datter. Og nej, du er ikke en gammel gris.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-12-06 20:47

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt, svarede hun - om nogle år kan det være din egen
> datter..vil du så osse gå og glo på hende sådan?

"Rønnebærrene er sure", sagde konen - hun kunne ikke nå dem.

> Øh.jeg blev lidt paf, må jeg nok sige - men det gav da lidt at tænke
> over.

At din kone ikke kan håndtere, at du finder andre (yngre) kvinder
attraktive? Det burde du have tænkt over forlængst. Din kone er ikke
anderledes end de fleste andre kvinder.

> Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve
> af éns alder?

Ja, det er sådan, din kone gerne vil have, du og andre opfatter det. Din
kone og jeg ved dog bedre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-12-06 22:31

"isteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske er man bare en gammel gris, når man kigger på piger på det halve
> af éns alder?

Yep - det er lige det man er, og fred være med det.

Jeg er også en gammel gris - der er mange unge fyre, der er lækre. Jeg
kigger og nyder synet, og glæder mig alligevel over den modenhed og erfaring
jævnaldrende mænd har.

Der er plads til det hele.

Fra : PerX ...

Dato : 23-12-06 20:24

In article <1hqhl5b.1kd8i555dj3waN%isteen@gmail.com>, isteen@gmail.com
says...
> [...]
> kravlede op på ryggen af hende.
>
> Da vi havde betalt ved kassen, sagde jeg smilende til konen, "hun havde

Klar fejl, du fortæller ikke konen at du kigger på en ung hot sag.

> Helt ærligt, svarede hun - om nogle år kan det være din egen datter�.vil
> du så osse gå og glo på hende sådan?

Et defensivt svar, hun har sikkert hørt "Du var ung og lækker du er
gammel og uinteressant"

> Selvfølgeligt var den G-strengsbærende Rema100ansatte én eller andens
> lille datter�.og der er helt sikkert ingen der skal glo på min datters
> røv, når hun kommer i den alder (i hvert fald ikke mens jeg er der)!

Tag lige og bliv voksen.