dårlig ånde
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-12-06 02:54

well var til scor s jule kom sammen i går - fint nok men musikken var
for høj og nu er jeg ikke til at danse så vi skred igen for at tage ud
på staden hvor jeg normalt ikke kommer - men der stod jeg så på
woodstock i mit stiveste puds jakke sæt med det hele og vinter frakke
i kasmier uld betrugget med silke - så jeg skal ikke udelukke at jeg
skildte mig lidt ud - men Øhh det gjorde sgu ikke noget og en islandsk
kvinde kastede sig bogstaveligt talt over mig og hun var sgu lægger
nok - nå så ville hun kysse fred være med det med AD når man ikke selv
drikker øl så smager det som bræg at kysse med en der gør - nå jeg
forelagde problemet for min ven der havde nogen pestiller men ... jeg
ku ikke lige komme på om det er for meget at bide en man ikke kender
om at gøre noget ved dårlig ånde ?

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 07:13

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
> forelagde problemet for min ven der havde nogen pestiller men ... jeg
> ku ikke lige komme på om det er for meget at bide en man ikke kender

Var du ikke i thailand Pille-Bøø ???

Fra : P.L.

Dato : 17-12-06 07:23

On Sun, 17 Dec 2006 07:12:35 +0100, "Jens" <jens@fuglefjams.dk> wrote:

>Var du ikke i thailand Pille-Bøø ???

LOL, der må man jo så sige at han afslørede sig selv.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-12-06 10:59

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL, der må man jo så sige at han afslørede sig selv.

Hold kæft hvor er I dog forudsigelige.

Mon ikke det er muligt at rejse lidt frem og tilbage - særligt hen over
julen?

Fra : Bænni

Dato : 17-12-06 11:36

nusle nuslesen wrote:
> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold kæft hvor er I dog forudsigelige.
>
> Mon ikke det er muligt at rejse lidt frem og tilbage - særligt hen over
> julen?

nå - nusle håber stadig på at få lidt kølle fra den kant....

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-12-06 14:52

On Sun, 17 Dec 2006 11:36:23 +0100 Bænni <davs@du.der> sent the
following smoke signals:

>nå - nusle håber stadig på at få lidt kølle fra den kant....

Det scenario minder sikkert om et stykke kogt spaghetti i en
elevatorskakt...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Bænni

Dato : 17-12-06 18:32

Hr. Jensen wrote:
> On Sun, 17 Dec 2006 11:36:23 +0100 Bænni <davs@du.der> sent the
> following smoke signals:

> Det scenario minder sikkert om et stykke kogt spaghetti i en
> elevatorskakt...

eller kogt spagetti i en klat varm leverpostej

Fra : P.L.

Dato : 17-12-06 22:21

ROFLMAO

Fra : P.L.

Dato : 17-12-06 22:20

On Sun, 17 Dec 2006 11:36:23 +0100, Bænni <davs@du.der> wrote:

>nå - nusle håber stadig på at få lidt kølle fra den kant....

LOL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 00:15

Bænni wrote:

> nå - nusle håber stadig på at få lidt kølle fra den kant....

Tror mere det er BMM digteriske evner hun misunder ham.

/FL

Fra : Bænni

Dato : 18-12-06 09:09

Frank Leegaard wrote:

> Tror mere det er BMM digteriske evner hun misunder ham.
>
> /FL

bare det at hun misunder ham siger alt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 23:09

Bænni wrote:

> bare det at hun misunder ham siger alt

Mjae .. Eller gider forsvare ham ..

/FL

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-12-06 13:28

On Sun, 17 Dec 2006 10:59:15 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hold kæft hvor er I dog forudsigelige.
>
>Mon ikke det er muligt at rejse lidt frem og tilbage

Ohh Nusle - gruppen er invaderet at idioter ......har lige fået ny
bærbar og jeg må indrømmet jeg havde glemt dem Thi da de alle lever i
mit kill filter - men det er jo tilværelsens meget små eksistenser der
finder tanken umulig om man kan rejse længer ind til bageren

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 17:00

Bo M. Mogensen wrote:

Thi da de alle lever i
> mit kill filter -

Vi tror på dig Pille-Bøø..

Især efter du har lavet de første 10 svar, på mine indlæg i dag.

Fra : P.L.

Dato : 17-12-06 22:48

On Sun, 17 Dec 2006 13:28:14 +0100, Bo M. Mogensen <spam@me.com>
wrote:

> [...]
>mit kill filter - men det er jo tilværelsens meget små eksistenser der
>finder tanken umulig om man kan rejse længer ind til bageren

Lol, ved du hvad Bo, jeg vil hellere være idiot end fuld af løgn, at
du så tilsyneladende behersker begge dele til fulde, må siges at være
imponerende :).

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 00:35

P.L. wrote:

> Lol, ved du hvad Bo, jeg vil hellere være idiot end fuld af løgn, at
> du så tilsyneladende behersker begge dele til fulde, må siges at være
> imponerende :).

Det må man sige du har ret i, Manden er lystløgner og .. nå jae .. en masse
andre ting der bedre passer ovre i mudderkastningen ..

/FL

Fra : Bænni

Dato : 18-12-06 09:08

P.L. wrote:

> Lol, ved du hvad Bo, jeg vil hellere være idiot end fuld af løgn, at
> du så tilsyneladende behersker begge dele til fulde, må siges at være
> imponerende :).

ikke imponerende - han har bare en far med en dårlig sædkvalitet

- måske købt af bw og hældt på dåsen på et offentlig lokum.....

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 16:58

nusle nuslesen wrote:
> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold kæft hvor er I dog forudsigelige.
>
> Mon ikke det er muligt at rejse lidt frem og tilbage - særligt hen
> over julen?

Det giver bistandshjælpen næppe mulighed for.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 00:15

nusle nuslesen wrote:
> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hold kæft hvor er I dog forudsigelige.
>
> Mon ikke det er muligt at rejse lidt frem og tilbage - særligt hen
> over julen?

Det vil skam være muligt. Men sjovt at en flittig skribent som BMM ikke
fortæller han er på vej hjem. Det plejer ikke at ligne ham ..

Ejheller ikke at annoncere lang tid i forvejen

/FL

Fra : P.L.

Dato : 18-12-06 00:30

On Mon, 18 Dec 2006 00:14:37 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Det vil skam være muligt. Men sjovt at en flittig skribent som BMM ikke
>fortæller han er på vej hjem. Det plejer ikke at ligne ham ..
>
>Ejheller ikke at annoncere lang tid i forvejen

Enig, og han har så mange billeder af sig selv og hans grimme hund,
men ikke et eneste billede der er taget uden for hans hjem, hvis jeg
rejste så meget som ham og havde en så stor trang til at fortælle om
det samt alle hans erobringer, ville jeg da have billeder af det, men
han er nok ved at photoshoppe lidt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 00:59

P.L. wrote:

> [...]
> rejste så meget som ham og havde en så stor trang til at fortælle om
> det samt alle hans erobringer, ville jeg da have billeder af det, men

Sjovt nok at der ikke kom et eneste billede løbende fra turen ..

og sjovt at han ikke annoncerede sin hjemkomst ..

/FL

Fra : Jens

Dato : 18-12-06 03:13

Frank Leegaard wrote:

> Sjovt nok at der ikke kom et eneste billede løbende fra turen ..
>
> og sjovt at han ikke annoncerede sin hjemkomst ..
>
> /FL

Du kan sgu da ikke forlange, at han skal huske alt på hans LSD-rejser.....

Fra : Bænni

Dato : 18-12-06 09:12

Frank Leegaard wrote:

> Sjovt nok at der ikke kom et eneste billede løbende fra turen ..
>
> og sjovt at han ikke annoncerede sin hjemkomst ..
>
> /FL

så kommer socialrådgiveren og advokaten bare og henter ham i lufthavnen.....

Fra : Bænni

Dato : 18-12-06 09:11

P.L. wrote:

> [...]
> rejste så meget som ham og havde en så stor trang til at fortælle om
> det samt alle hans erobringer, ville jeg da have billeder af det, men

stol ikke på hvis han viser billeder frem af frække thailandske ungmøer
- de fås i læssevis overalt på nettet

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-12-06 23:10

Bænni wrote:

> stol ikke på hvis han viser billeder frem af frække thailandske
> ungmøer - de fås i læssevis overalt på nettet

Læs min anden tråd i mudderet ..

/FL

Fra : Bænni

Dato : 19-12-06 19:10

Frank Leegaard wrote:

> Læs min anden tråd i mudderet ..
>
> /FL

det gider jeg ikke

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-12-06 23:29

Bænni wrote:

> det gider jeg ikke

Det står dig naturligvis frit for ..

/FL

Fra : Bænni

Dato : 20-12-06 16:34

Frank Leegaard wrote:

> Det står dig naturligvis frit for ..
>
> /FL

tak

Fra : Bænni

Dato : 20-12-06 16:35

Frank Leegaard wrote:

> Det står dig naturligvis frit for ..
>
> /FL

tak - manden er for uinteressant til at ville lede........

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-12-06 01:31

Bænni wrote:

> tak - manden er for uinteressant til at ville lede........

Hvis du tænker på BMM vil jeg ikke give dig uret...

Selvom han da på mange måder er et glimrende og klassisk skræmmeeksempel

/FL

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-12-06 11:32

On Sun, 17 Dec 2006 07:12:35 +0100 "Jens" <jens@fuglefjams.dk> sent the
following smoke signals:

>Var du ikke i thailand Pille-Bøø ???

Nej, Bøø er jo hjemme for at fodre rotten (han smider en 50 kilos sæk
med tørfoder, og damper han af igen.

Alternativ: Pillerne virker ikke længere.

Fra : Jens

Dato : 17-12-06 17:02

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> med tørfoder, og damper han af igen.
>
> Alternativ: Pillerne virker ikke længere.

Det er nok fordi han har brugt den sidste side, på hans papfar's receptblok.

Fra : Bænni

Dato : 17-12-06 11:35

Jens wrote:

> Var du ikke i thailand Pille-Bøø ???