Skal vi ikke rose....
Fra : Kim2000

Dato : 16-12-06 23:25

TV2 Zulu for ikke at ævle løs mens den smukke musik kørte efter Ringenes
Herre, som godt nok er set her i huset 3-4 gange, men mange kan jo ikke se
den for mange gange

I morgen er kommer nummer 2 - og den bliver sikkert også set (fjollet, den
står i reolen, så jeg kunne bare gå over og sætte den på).

Og igen i år må jeg forresten konstatere at man sender lort hele efteråret
og sender så alt det gode i slutningen af december. "Beklageligvis" er det
nu engang sådan at vi her i huset har andet at give os til i december (såsom
samvær med familien).

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : Holst

Dato : 16-12-06 23:45

Kim2000 wrote:

> og sender så alt det gode i slutningen af december. "Beklageligvis" er det
> nu engang sådan at vi her i huset har andet at give os til i december (såsom
> samvær med familien).

I gider ikke omgås hinanden om efteråret?

Sær familie.

Fra : Kim2000

Dato : 16-12-06 23:57

> I gider ikke omgås hinanden om efteråret?
>
> Sær familie.

Gad vide om det er en joke? Eller om du bare ikke fatter så meget?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-12-06 11:14

> TV2 Zulu for ikke at ævle løs mens den smukke musik kørte efter
> Ringenes Herre, som godt nok er set her i huset 3-4 gange, men mange
> kan jo ikke se den for mange gange

Lotr filmene er de eneste film, hvor TV2-ledelsen tillader, at der ikke er
speak over rulleteksterne.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-12-06 01:00

Mark Thomas Gazel skrev:

> Lotr filmene er de eneste film, hvor TV2-ledelsen tillader, at der
> ikke er speak over rulleteksterne.

Seriøst?

Jeg er nu slet ikke sikker på, at Zulu speaker over rulletekster i det
hele taget, men jeg kan tage fejl.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-12-06 13:56

Kim2000 wrote:

> I morgen er kommer nummer 2 - og den bliver sikkert også set (fjollet, den
> står i reolen, så jeg kunne bare gå over og sætte den på).

Jeg har ofte set folk gøre det - hvorfor når den i reolen vel er i
bedre kvalitet? Eller er TV2 begyndt at sende med et bedre signal
end dengang jeg kunne se det for 5-6 år siden?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |