Hvem er billigst i Odense til afhøvling af~
Fra : Thomas

Dato : 16-12-06 18:50

Hej NG

Nogen herinde der kan anbefale en gulvafhøvler i Odense, som er billig til
en mindre opgave (kun stue og entre) og det skal både være afhøvling og
efterbehandling, olie

(og hvis nogen foreslår det, så nej jeg vil ikke gøre det selv, har før
rodet med det hos en kammerat.... det nemme er de store flader... så kommer
kanterne og hjørnerne...........)

Mvh

Thomas

Fra : Leonard

Dato : 16-12-06 19:39

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote:

>Nogen herinde der kan anbefale en gulvafhøvler i Odense, som er billig til
>en mindre opgave (kun stue og entre) og det skal både være afhøvling og
>efterbehandling, olie

Gulvsliberen, 5540 Ullerslev, første hit på degulesider.
Om han er billigst ved jeg ikke, men jeg er godt tilfreds med det
arbejde han har udført på mit stuegulv.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://leonard.dk/micrograver/ - lille, men effektiv

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 00:06

Leonard wrote:

> Gulvsliberen, 5540 Ullerslev, første hit på degulesider.
> Om han er billigst ved jeg ikke, men jeg er godt tilfreds med det
> arbejde han har udført på mit stuegulv

Jeg synes at det er vigtigere at håndværket er iorden end at det har været
billigt. Tænk at fremvise sit nyslebne gulv med ordene "se hvor billigt det
er lavet".

Stig Bang-Mortensen

Fra : Thomas

Dato : 17-12-06 13:35

"Stig Bang-Mortensen" <sbmsnabelamortensen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> billigt. Tænk at fremvise sit nyslebne gulv med ordene "se hvor billigt

yup jeg er enig..... nu gik det billige på, at det var et lille
område.... Jeg kunne forestille mig at nogen måske har et højt startgebyr
og lav m2 pris og andre omvendt, så det billige skulle forstås som det
billigste i den henseende og ikke noget der ligner løgn ;)

Mvh

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 13:52

Thomas wrote:

> [...]
> startgebyr og lav m2 pris og andre omvendt, så det billige skulle
> forstås som det billigste i den henseende og ikke noget der ligner

Det er i mine øjne noget lort at anvende håndværkere med en fast m2 pris. Du
har derved indgået en akkordaftale og resusltatet er at de arbejder røven ud
i en spids for at få så høj timeløn som muligt. Det er dig selv der skal se
på og leve med deres anstrengelser for at maksimere fortjensten bagefter.

Stig Bang-Mortensen