prey virker ikke længere i steam
Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-12-06 16:41

Hej

Jeg har registereret mit prey i steam men i dag vil det ikke kører mere.
Jeg får denne fejl :

You do not have a valid steam subscription for this application (AppId=3970)

Hvad er der galt? Det er et originalt spil og spillet virkede for et par
dage siden.

Mvh Poul

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-12-06 17:01

Poul Johannsen wrote:

> Jeg har registereret mit prey i steam men i dag vil det ikke kører
> mere. Jeg får denne fejl :
> You do not have a valid steam subscription for this application
> (AppId=3970)
Klap hesten et par dage ellers må da have fat i Valve Customer Support

Steams Authenticatiton Servers har været placeret i Seattle men pga en
kraftig Storm er der ingen strøm i store dele af området
Seattle Data Center er totalt mørklagt og det forventes ikke at være oppe at
køre før om nogle dage

http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/N15374451.htm
http://www.thetandd.com/articles/2006/12/16/ap/headlines/d8m208000.txt

Valve har forsøgt at flytte serverne til anden location, men ikke alt er
oppe at køre endnu
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?p=5797933#post5797933

Friends network samt online purchase er nede indtil videre

Du evt prøve dette:
In the steam directory, delete these files:
ClientRegistry.blob, Steam.dll, SteamUI.dll

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Poul Johannsen

Dato : 16-12-06 17:11

Hej

Ok. Takker for svaret. Jeg afventer bare til de får det hele op at kører
igen.

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-12-06 10:49