Hurtigt i gang med sims2
Fra : Stig Brun

Dato : 16-12-06 16:25

Min datter ønsker sig sims2/pets i julegave, og da vi ikke har andet af den
slags medfører det at hun også får "jule-grundpakken sims 2"

Jeg forudser at aftenen ikke når at blive gammel inden jeg skal i gang med
at installere, så:

Har i nogle tips til hvordan hun hurtigt kommer i gang?

Forventes det at en 10-årig kan spille uden vejledning?

Måske lidt ubegavede spørgsmål, men lige nu har vi ikke noget der er mere
avanceret end Pixeline....

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : flemse

Dato : 16-12-06 17:08

min datter har spillet det i 3-4 år ,fra hun var 9 år.
og din datter kan sagtens spille uden vejledning..

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-12-06 12:03

Stig Brun wrote:
> [...]
>
> Forventes det at en 10-årig kan spille uden vejledning?
>
> Måske lidt ubegavede spørgsmål, men lige nu har vi ikke noget der

Jeg er helt og aldeles overbevist om, at det ikke tager lang tid
førend din datter er i fuld gang med spillet. Det er helt utroligt
hvad de små unger kan finde ud af med en computer, så du behøver ikke
at være nervøs for at hun ikke kan finde ud af det.

God jul og god fornøjelse til både dig og din datter

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter

Dato : 17-12-06 18:13

Et lille råd hvis det er muligt.

Installer spillende på forhånd da det tager tid, evt noget skulle drille.
(Har ikke erfaring for at der skulle være problemer, men hvis nu )
Har selv installeret alle sim's 2.

Glædlig jul

Vh Peter

Fra : Peter T.

Dato : 17-12-06 19:59

Stig Brun udviste en rettidig omhu og skrev:

> Forventes det at en 10-årig kan spille uden vejledning?

Ja. Spillet er heldigvis på dansk. Men fortæl hende på en god måde, at
hendes far først er delvist til rådighed 3. juledag. Og indtil da må hun
selv klare sig. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Stig Brun

Dato : 17-12-06 23:53

Tak til alle for gode råd - det bliver vist en rigtig sims-jul

--
¸.·'