Pris på 3210?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-06-01 23:00

Goddag!
Én af mine kammerater er den "lykkelige" ejer af en Ericson T10, som slukker
af sig selv! Derfor vil han så gerne købe min gamle Nokia 3210, men hvad vil
være rimeligt at tage for den? Den er 10 mdr gammel, nyeste SW, 2 extra spil
og vibrator... og heller ikke låst til noget.

På forhånd tak

Hygge...
Daniel Alstrup

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 27-06-01 01:09

Daniel Alstrup skrev:

> [...]
> men hvad vil være rimeligt at tage for den? Den er 10 mdr gammel,
> nyeste SW, 2 extra spil og vibrator... og heller ikke låst til noget.

Har du kikket en tur på www.qxl.dk ? Der kan du se hvad markedsprisen er for
en sådan karl... men siden det jo er en kammerat kan du vel sælge den til
ham for en 500 kr. jeg har selv fået 450 for en 2 år gammel Nokia 3210!

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-06-01 12:58

Jeg har lige solgt en til en kammerat, den var med vibrator, 2 ekstra spil
og der er garanti til d. 16/2.

Han gave 300 kr.

/Mikael