Afmontering af bagskærm
Fra : lhm

Dato : 16-12-06 12:06

Hej

Jeg skal have omlakeret en Honda 450 Rebel og er i den forbindelse ved at
afmontere tank og skærme. Tank og forskærm er rimelig uproblematisk, men
bagskærmen har jeg lidt svært ved at gennemskue. Der går flere ledninger
igennem den, til hhv bag- og signallygter.
Er der nogen i gruppen, der kan fortælle mig, hvordan jeg skal gribe det
an?? Er det nødvendigt at pille signallygterne helt af, eller er der en
nemmere måde?

Håber på lidt gode råd.

God jul til jer alle med ønsket om rigelige reservedele og andet udstyr
under træet.

lhm

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-12-06 14:07

> [...]
> Er det nødvendigt at pille signallygterne helt af, eller er der en nemmere

-

Under alle omstændigheder vil du blive glad for en Clymer eller Haynes
værkstedsbog, (er usikker på om Haynes har lavet en til lige den) en
anden mulighed ville være at kigge her: http://home1.stofanet.dk/ptheo/

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-06 14:59

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Under alle omstændigheder vil du blive glad for en Clymer eller Haynes
> værkstedsbog, (er usikker på om Haynes har lavet en til lige den) en anden

Clymers laver denne https://www.buyprism.com/ProductDetail.asp?PRDID=315
Men der er ikke noget om demo. af bagskærm i bogen, men for mig ser det ud
til at både baglygte og blinklys skal af.
Men som Arne skriver, så er bogen nu god at have og så har du
ledningsdiagrammet, så du kan se hvordan ledningerne skal samles igen

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : lhm

Dato : 17-12-06 11:38

"Flemming Disc" <discnabeladiscteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men som Arne skriver, så er bogen nu god at have og så har du
> ledningsdiagrammet, så du kan se hvordan ledningerne skal samles igen

Ja, det er sandt. Jeg har Clymers, men de skriver netop ikke noget om dette.
Derfor min forespørgsel i gruppen. Men jeg må vist bare til at skille det
hele ad.

god vind

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 11:49

"lhm" <lhm@virkerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er sandt. Jeg har Clymers, men de skriver netop ikke noget om
> dette. Derfor min forespørgsel i gruppen. Men jeg må vist bare til at
> skille det hele ad.

Ja, det havde vi ikke regnet ud at du havde Clymers.
Men her er et link til partskatalog, det kan være at det kan hjælpe dig,
bruger tit selv partskatalog, for at se det man ikke kan se
http://www.powersportspro.com/partsfish/v2/displayfiche.asp
Du skal muligvis reg. dig, men det koster ikke noget.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc