2 spørgsmål!
Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 16-12-06 11:33

Hej
1) En af mine elever har lavet en præsentation i Powerpoint. Desværre
har han brugt billeder i for høj en opløsning. Er der nogen smart måde
at konvertere samtlige billeder på - og hvilken opløsning kan anbefales?

2) Jeg har ikke fulgt med på "det bærbare" område men har nu behov for
en sådanne. Behovet kan beskrives som:
12" skærm
Skal kunne køre Office pakken og Photoshop. Ikke nødvendigvis sidste og
nyeste versioner. Jeg vil gerne købe en brugt G4. Hvilke modeller skal
jeg holde udkig efter? og hvilke skal jeg undgå?

På forhånd tak og god jul til alle.

MVH

Ole

Fra : isteen

Dato : 16-12-06 16:52

<otnfjern@stofanet.dk> wrote:

> Skal kunne køre Office pakken og Photoshop. Ikke nødvendigvis sidste og
> nyeste versioner. Jeg vil gerne købe en brugt G4. Hvilke modeller skal
> jeg holde udkig efter?

Jeg har en 12" iBook, der netop har rundet de to år.
Det er helt sikkert den bedste computer jeg nogensinde har haft - så kan
du finde en tilsvarende brugt iBook, kan du gøre et godt køb til en
rimelig sum penge. Kig fx på http://www.mediamac.dk/index.php/market

I stedet for Office, kan jeg anbefale NeoOffice - kan det samme, og er
gratis

Fra : Jon

Dato : 16-12-06 17:44

isteen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> rimelig sum penge. Kig fx på http://www.mediamac.dk/index.php/market
>
> I stedet for Office, kan jeg anbefale NeoOffice - kan det samme, og er

Helt enig. Men ikke spar på RAM (hukommelse)!
--
/Jon
Mail: echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : isteen

Dato : 16-12-06 19:00

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> Men ikke spar på RAM (hukommelse)!

Enig. 1GB bliver man hurtigt glad for - og hvis man har flere penge
tilbage, så køb nogle flere

Fra : otnfjern@stofanet.dk

Dato : 21-12-06 11:06

Tak skal I ha´ og rigtig god jul!