Titel på Animal House-agtig film søges
Fra : Fax_Modem

Dato : 16-12-06 00:06

Hejsa

Min lillebror og jeg er på en desperat jagt efter titlen på en af de der
klassiske universitets-komedier, de såkaldte "fraternity-films". Vi har set
den engang for længe, længe siden og vi vil skyde på den er fra sen 70'erene
til tidlig 80'ere.

Lad mig sige med det samme: det er IKKE Animal House (den med John Belushi,
toga-party med mere) men den er meget lig den. Plottet er den typiske spin
over en kedelig universitets-dekan, hvist nok også spillet af John Vernon
fra Animal House, der forsøger at lukke et "fraternity" af totale tabere og
skæve typer der selvfølgelig slår igen. Filmen inkludere blandt andet en
meget højlydt pruttekonkurrence, en indianahøvding i lædervest der går rundt
i en konstant alkohol-tåge, en meget klam tyk kok (lidt ala Belushi), en
underlig lille nørd med store briller der søger efter en begravet skat på
campus og et par, han er i en gorillakostume og hun i badekåbe, der ender
med at ....*ahem*...."sidde fast i hinanden" under elskovsakten som
ovenikøbet foregår i en ambulance. Ja, det er humor på lavt plan men manner
det var sjovt dengang :)

Jeg håber virkelig der er nogen herinde der ved hvilken film jeg snakker om
for det ville være skønt at se den film igen.

- jesper

Fra : Holst

Dato : 16-12-06 00:23

Fax_Modem wrote:

> over en kedelig universitets-dekan, hvist nok også spillet af John Vernon

> Jeg håber virkelig der er nogen herinde der ved hvilken film jeg snakker om
> for det ville være skønt at se den film igen.

Når du kender navnet på en af skuespillerne, kan du så ikke finde den på
imdb.com?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 16-12-06 00:33

"Fax_Modem" <jesperNOSPAM@pseudonymNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber virkelig der er nogen herinde der ved hvilken film jeg snakker
> om for det ville være skønt at se den film igen.

King Frat ( http://us.imdb.com/title/tt0079406/ )
http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/I-L/king_frat.html

Mvh.

Ole