Thailand - Krabi
Fra : lu_do

Dato : 15-12-06 23:41

Hej gæve dykkere,

Jeg har taget teorien og lavtvandsdelen af PADI Open Water i DK.
Skal til Thailand i januar og vil gerne færdiggøre mit certifikat derude.

Er der nogen af de lokale der kan anbefales for listen på PADI's side
virker overvældende.

Inputs modtages gerne.

Mvh
/Claus

Fra : neil.a.donovan@gmail~

Dato : 03-01-07 13:12

Yes - Ao Nang Divers www.aonang-divers.com eller Aqua Vision
www.aqua-vision.net

mvh

Neil

Fra : ahp

Dato : 04-01-07 11:39

On Fri, 15 Dec 2006 23:41:18 +0100, "lu_do" <lu_do@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Skal til Thailand i januar og vil gerne færdiggøre mit certifikat derude.
>
>Er der nogen af de lokale der kan anbefales for listen på PADI's side

Der er mange dykkercentre at vælge imellem på Krabi. Hvis sproget har
betydning er der f.eks. http://www.kontiki-krabi.com/
De taler også dansk og svensk.

/ahp