Film med Cary Grant søges
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-12-06 14:52

Film med Cary Grant søges:

Bringing up baby

The awful truth

The bishop's wife

My favourite wife

Holiday

Hvor kan jeg købe dem, gerne på DVD ellers VHS? Gerne en link.

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-12-06 15:25

Kan købes hos www.laserdisken.dk, og sikkert mange andre steder. Evt.
prissøgning på www.dvdpricecheck.co.uk eller www.mcdvd.dk.

> The awful truth
>
> The bishop's wife
>
> My favourite wife
>
> Holiday

Laserdisken har generelt et meget omfattende katalog (selvfølgelig ikke
på lager altsammen), måske meget tæt på alle R1 og R2 titler, som
nogensinde er udgivet (sådan virker det i hvert fald...).

--
Jesper Lund

Fra : konstman

Dato : 16-12-06 14:49

Alle er kommet på DVD!

Prøv fx

www.play.com
- der har nogle af titlerne (Region 2 UK - hvoraf enkelte har danske
undertekster)

og så er

www.axelmusic.dk
(Region 1 - kræver regionfri DVD-afspiller - men bosat i DK og altid
uden told) generelt lige så velforsynede med titlerne som Laserdisken,
og LANGT billigere. Har de ikke titlen i deres katalog - og den er
udkommet - så skaffer de den! Region 1 har ALDRIG danske undertekster,
men hyppigt engelske.

De danske titler på dine nævnte film er:

Bringing up baby (Han, hun og leoparden)
The awful truth (Den frygtelige sandhed)
The bishop's wife (Biskoppens kone)
My favourite wife (Min yndlingshustru)
Holiday (To mennesker gør sig fri)

mvh