E-Mail
webnoob 5265
Yahoo vil ikke modtage mails?
Fra : Mr. Mox

Dato : 15-12-06 14:14

Jeg harlige oprettet konto hos Yahoo og uden besvær sendt mail fra denne
til min adresse hos NORDIT.

Men jeg kan ikke sende fra Nordit til Yahoo???

Og heller ikke sende fra Yahoo til min nye Yahoo-adresse? Altså en test
fra Yahoo til Yahoo???

Was ist loooos?

Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 15-12-06 14:26

Mr. Mox skrev:
> [...]
>
> Men jeg kan ikke sende fra Nordit til Yahoo???
>
> Og heller ikke sende fra Yahoo til min nye Yahoo-adresse? Altså en test

Fejlen var at jeg havde skrevet "com" og ikke "DK" i min mailadresse!!!!

Dum som en figur fra "HUDIBRAS" (husker I den?)

mvh Mr Mox

Fra : Max

Dato : 15-12-06 14:52

Hej Mr. Mox

> Dum som en figur fra "HUDIBRAS" (husker I den?)

Den eksistere da stadigvæk :)

http://www.dca-dk.dk/index.php?option=com_presentation&task=showitem&cid=706&categoryid=65&Itemid=31

--
Mvh Max

Fra : John

Dato : 15-12-06 14:30

"Mr. Mox" <SLETjens.nyt@DETTEtaulovnet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg kan ikke sende fra Nordit til Yahoo???
> Og heller ikke sende fra Yahoo til min nye Yahoo-adresse?
> Altså en test fra Yahoo til Yahoo???
> Was ist loooos?

Yahoo opfatter måske dine test-mails som spam. Prøv at kigge i de
relevante bakker.

Mvh John