Quizspørgsmål søges
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 15-12-06 09:59

Vi har julefrokost i morgen på min arbejdsplads og jeg har fået til opgave
at lave en lille "kulturquiz" med spørgsmål indenfor film, musik, tv og
teater og jeg står og mangler lidt inspiration.

Klientellet er rimelig inde i musik, teater og film, så det skal ikke være
nogle alt for naive spørgsmål, men selvfølgelig heller ikke for svære. Det
er jo bare spas

Vi er generelt mellem 30 og 50

Kom gerne med forslag. Det vil jeg blive meget glad for.

Mvh. Claus
www.limfjordsteatret.dk - min arbejdsplads
Og NEJ. IKKE teatret ved ringvejen

OBS: X-postet til dk.kultur.musik, dk.kultur.musik, dk.kultur.litteratur

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-12-06 13:23

Claus Skaarup (Arbejde wrote:
> Kom gerne med forslag. Det vil jeg blive meget glad for.

Trivial Pursuit må da kunne bruges eller i hvert fald give inspiration.

Søren

Fra : Mogens Haugaard

Dato : 15-12-06 19:14

"Claus Skaarup (Arbejde" <claus@limfjordsteatret.fejl> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og NEJ. IKKE teatret ved ringvejen
>
> OBS: X-postet til dk.kultur.musik, dk.kultur.musik, dk.kultur.litteratur

Prøv at søge efter "stone quiz" Så finder du formentlig Stone data som har
en quiz i jeoparty stil. Der er flere spørgsmålskatogorier som du måske kan
bruge.

Programmet har den svaghed, at der skal svares helt præcis for at et svar
godkendt. Men da der også er mulighed for selv at lave spørgsmålene, kan du
jo kompensere herfor.

mvh
Mogens