Illusionisten - ( no spoiler )
Fra : Peter Heide

Dato : 15-12-06 05:25

http://www.imdb.com/title/tt0443543/

Har fået 3 stjerner af Politikens totalt fucked-up anmeldere. Men
det er meget typisk for den lorte avis ; de deler stjerner ud til det værste
pis og når der endelig ankommer en underholdende "lige ud af
landevejen" drama skal den selvfølgelig kun have 3.

det er den samme anmelder der gav The Chainsaw...; The Begining
4 stjerner !

Kim Skotte og de andre afdankede snot-forkælet røvhuller kan
simpelthen ikke tages alvorlig. I gamle dage hed det sig ; når
Information gav en film dårlig karakter, var det bare en film
man SKULLE se. I dag har Politiken overtaget den rolle.

Hmmm. Det er faktisk en rigtig fin lille film. En rigtig julefilm.
Spiritisme, kærlighed, murder most foul, good cop bad cop,
trylleri, hvem gjorde det, kort sagt den film har det hele.

Men ham gutten der har sat de falske skæg på diverse
skuespillere skulle fandme skydes ; især Kronprinsens
overskæg er horrible dårligt sat på. Lidt distraherende men
jeg giver den film :

5 ektoplasma-klatter ud af 6

Fra : Lædertarzan

Dato : 15-12-06 10:38

Peter Heide wrote:
> [...]
> pis og når der endelig ankommer en underholdende "lige ud af
> landevejen" drama skal den selvfølgelig kun have 3.

Jeg er enig med Politiken, så vi er to mod en. Vi har ret, og du tager
fejl, brokrøv.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-12-06 14:13

Den 15-12-06 05.24 skrev Peter Heide følgende:

> Har fået 3 stjerner af Politikens totalt fucked-up anmeldere.

Skriver du en anmeldelse af filmen eller af Politikens anmeldelse?

> Hmmm. Det er faktisk en rigtig fin lille film. En rigtig julefilm.
> Spiritisme, kærlighed, murder most foul, good cop bad cop,
> trylleri, hvem gjorde det, kort sagt den film har det hele.

Den havde efter min mening været betydeligt bedre, hvis den havde holdt
sig til det mulige. Det virkede meget distraherende for mig, at han var
tryllekunstner, men at nogle af de ting, han udførte, helt klart ikke
kan lade sig gøre - selv ikke med vore dages teknologi.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.