hjælp.....
Fra : Kim Riber

Dato : 14-12-06 23:11

Hallo

for ca. 12-15 år siden hørte jeg på det elektriske barometer, en dansk
techno ting. Jeg mener at huske den handlede om kunstnernes biologi
lærer/inde.....

nogen der kan hjælpe ??

MVH

KRC

Fra : bonfils

Dato : 14-12-06 23:20

On 14 dec 2006, someone impersonating Kim Riber <oijhbgf@asåokg.kk> came to
dk.kultur.musik and said:

> [...]
>
> for ca. 12-15 år siden hørte jeg på det elektriske barometer, en dansk
> techno ting. Jeg mener at huske den handlede om kunstnernes biologi

Var det ikke "Karen Østergaard er et sviiin..."?

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Peter Juhl

Dato : 17-12-06 00:30

Kim Riber wrote:

> [...]
>
> for ca. 12-15 år siden hørte jeg på det elektriske barometer, en dansk
> techno ting. Jeg mener at huske den handlede om kunstnernes biologi

Det kan være, som Kim skriver, Barbaque (Michael Parsberg): "Karen
Østergaard Er Et Svin"