James Bond 22: Risico?
Fra : Morten Bowman

Dato : 14-12-06 20:33

Fra : Zeki

Dato : 14-12-06 23:59

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
news:2n93o2p5qd5jgjfrpormb5sikufl4blh48@4ax.com...
> Lyder spændende!!

Hvad er det helt konkret du synes lyder spændende? Titlen? At den den næste
Bond film muligvis kommer til at foregå omkring middelhavsområdet? At Bond
stadig vil have "issues" med sin karakter?

Mvh
Zeki

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-12-06 10:30

On Thu, 14 Dec 2006 23:59:06 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>Bond film muligvis kommer til at foregå omkring middelhavsområdet? At Bond
>stadig vil have "issues" med sin karakter?

Især at fokus ligger på udviklingen af Bonds personlighed. Jeg kender ikke
risico, men FYEO er da en af de bedre 007-film, så det lyder da som ok
oplæg. Jeg synes egentlig det er ganske glimrende at lave nye film fra samme
oplæg.

Fra : Zeki

Dato : 16-12-06 10:04

> Især at fokus ligger på udviklingen af Bonds personlighed.

En del af de mange roser CR har høstet skyldes netop at Bond's karakter er
"anderledes."
Jeg håber dog at de udvikler karakteren hen imod den Bond vi gennem årene
har lært at kende, frem for væk fra.

> [...]
> risico, men FYEO er da en af de bedre 007-film, så det lyder da som ok
> oplæg. Jeg synes egentlig det er ganske glimrende at lave nye film fra

Så gerne at de genbrugte den del fra 'Manden med den gyldne pistol' hvor
Bond prøver at myrde M.

Mvh
Zeki