E-Mail
webnoob 5265
Foretrukne
Fra : Henning Richter

Dato : 14-12-06 19:35

Hej.
Jeg har eksporteret mine foretrukne til en Cd.
Efter at computeren gik ned, har jeg prøvet at importere dem igen, men det
virker ikke.
Der står noget om administrator skal godkende importeringen.

Hilsen Henning

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-12-06 05:56

Hej Henning Richter, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har eksporteret mine foretrukne til en Cd.
> Efter at computeren gik ned, har jeg prøvet at importere dem igen,
> men det virker ikke.
> Der står noget om administrator skal godkende importeringen.

Jeg gætter på, at du kører Windows XP. Er det så ikke kun, fordi du
ikke er logget på enten som administrator eller som bruger med
administratorrettigheder?

Du kan tjekke det ved at gå ind i kontrolpanelet, åbne Brugerkonti,
åbne det brugernavn du er logget ind som.

Hvis der stadig er problemer, så giv evt. lidt oplysninger om præcis
hvilke (og styresystem etc.). Nogen kan sikkert hjælpe.

XFUT: dk.edb.internet.software.browser

Dvs. indlægget her sendt sendt til både
<news:dk.edb.internet.software.mail+news> og
Responser på det havner i <news:dk.edb.internet.software.browser>

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm