Strapon?
Fra : Lauer

Dato : 26-06-01 22:28

Hej med jer alle sammen. Jeg har kigget lidt med fra sidelinjen i et stykke
tid, men nu er der sket noget som jeg bare må dele.
Jeg har jordens dejligste kæreste, og vi har ikke rigtig nogen tabuer over
for hinanden. Vi har et fedt sexliv, og det kan blive meget interessant af
og til. I den sidste tid er hun begyndt at lege med mit røvhul når hun
sutter eller leger med den, og det er rigtig dejligt. Forleden dag i en
lille brandert overvandt jeg min egen "homofobi", eller rettere min egen
angst for at andre vil tro at jeg er bøsse. (ikke at der er noget galt med
det.) Vi lå og legede lidt og hun masserede mit hul lidt, da jeg fortalte at
jeg tændte på tanken om at hun kneppede mig, og hun bad mig om at fortælle
hvad jeg ville have at hun skulle gøre. Det bedste af det hele var at hun
tændte vildt på det, og vi dyrkede en omgang vild sex bagefter. Nå, dagen
efter gik jeg ellers rundt med tømmermænd, og tænkte på hvad hun nu troede
om mig, efter at hun også var blevet ædru. Det var søndag, og i dag tirsdag
skete det så. Hun sneg sig op på mig da jeg lavede mad, sneg en hånd ned i
mine bukser bagfra, og spurgte om jeg var seriøs med min fantasi. Det er jeg
jo så jeg sagde ja. Godt, sagde hun, for hun havde gået hele mandag og været
liderlig ved tanken. Vi har lige siddet sammen og kigget på strapons i
netbutikkerne, og jeg kan ikke vente med at prøve at blive kneppet af min
frække kæreste. Er der nogen her som har det på samme måde, eventuelt nogen
erfaringer eller gode råd.
Ha det godt alle sammen.
Hilsen Lauer

Fra : BofH

Dato : 28-06-01 20:50

Jammen Lauer

Du har da noget at se frem til.....!!
Jeg havde fornøjelsen sidste år (hos en prostitueret).
Det er en mega dejlig fornemmelse...og nej, der er ikke noget bøsset ved
det!

I fosterstadiet er vi som bekendt piger, på et tidspunkt sker der så en
ændring med drengefostre. Men de nerver der for pigernes vedkomne bliver
tilknyttet clitoris, bliver i drengene tilknyttet prostata. Så mænd har
faktisk et _helt_ tydeligt g-punkt der er meget let at finde..!!

Så pøj pøj med det...du er heldig at din kæreste også tænder på det,,,

/BofH

Fra : 4700

Dato : 29-06-01 13:28

Hejsa

Kan kun sige, bare det var mig.....

Sten

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 30-06-01 02:10

On Fri, 29 Jun 2001 14:27:32 +0200, "4700" <sten4700@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa
>
>Kan kun sige, bare det var mig.....

Øhh jow hvor hvordan med hvem eller aflene ?
MvH
Bo

Fra : Britta Larsen

Dato : 29-06-01 14:43

Hej Lauer!

Jeg er da glad for endelig at finde ud af at jeg ikke er den eneste pige der
tænder på at lege med kærestens røvhul!
Jeg syntes til at starte med at det var lidt underligt, men kunne mærke at
jeg inderst inde var med på den.
Det er min kæreste jo selvfølgelig glad for :) fordi det er noget han har
"dyrket i et par år" men hvor det kun var ham selv der legede med hans
røvhul.
Blev så glad for da jeg fik lov til det at lege med det, fordi han har været
meget genert på det område, så det var lidt en lettelse for mig!

Hmm har ikke rigtigt nogen råd på dette område andet kun end at spring ud i
det, og nyd det :)

M.v.h.

Britta

Fra : Sweedy

Dato : 10-07-01 09:56

Dejligt at høre der er nogle som tør udforske livets muligheder og alle dets
glæder.
Jeg har desværre kun mødt en pige der var med på ideen. Det var i øvrigt
hende der tog initiativet. Det var en stor oplevelse.
Jeg har siden prøvet det sammen med en transeksuel. Det var en stærk
oplevelse. Foruden den dejlige stimulering på prostata mv., så oplevede jeg
ligesom en kvindelig ny "kvindelig side" i mig selv.

Eneste minus ved det er at man bliver afhængig af det og får nye fantasier
om måske endnu "vildere" oplevelser.

Jeg gad vide om der egentlig er ret mange kvinder der kunde tænke sig at
udforske denne side af dem selv - altså at tilfredsstille partneren med en
dildo eller fingeren?

Vh
Sweedy

Britta Larsen <britta@trab.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hi0f8$2cp$1@news.cybercity.dk...

Fra : Britta Larsen

Dato : 17-07-01 02:27

Jeg har tilfresstillet min kæreste med en dildo et par gange og så med
fingerne, jeg tænder da selv på at lege med kæresten, det er en underlig
følelse, men det er spændene at overskride grænser og prøve noget nyt

M.v.h.

Britta Larsen