Need for Speed Most Wanted
Fra : Hagar

Dato : 14-12-06 14:47

Hej

Min ene nevø griner ad mig, vi spiller samme spil, men han på PS2 og jeg på
PC. Han siger han har gennemført sit NFS MW, og det har jeg ikke, det er jo
hammer svært. Jeg ved han har SNYDT, den lille djævel, der er åbenbart
snydekoder til hans udgave, men hvad med til PC udgaven ? Jeg har set der er
til at man kan få en eller anden voldsom bil, men det er ikke det jeg er ude
efter, jeg ville godt have så der ikke er nogle biler på vejene, eller noget
der letter min færden.
Jeg er nummer 4 på listen, og de andre udfordringer er jeg nået til den der
Porsche Carrera GT, og nu kan jeg bare ikke komme videre. Det er ikke noget
der bare er opstået i dag, jeg har mast mit keyboard fladt de seneste par
dage for at komme forbi dette kaos, men lige fedt har det hjulpet. De første
NFS spil, der var der oceaner af koder til, så må der vel også være til
denne udgave.
Hjælp mig til at grine tilbage til min nevø, som i øvrigt kun er 11 år,
GRRRRRR

Hagar

Fra : Mads

Dato : 14-12-06 15:09

On Thu, 14 Dec 2006 14:47:26 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>denne udgave.
>Hjælp mig til at grine tilbage til min nevø, som i øvrigt kun er 11 år,

Jeg har en trainer jeg kan sende dig. Skal bare bruge en addresse

Du kan også finde den på :
www.gamecopyworld.com

Så kan du få masser af penge, slippe fra panserne osv.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 14-12-06 19:28

> [...]
>
> Du kan også finde den på :
> www.gamecopyworld.com
>
> Så kan du få masser af penge, slippe fra panserne osv.

Du kan bare sende til den adresse jeg bruger her, den er valid, og der er
1Gb plads, så der er også plads til det du sender, håber jeg

Hagar

Fra : Mads

Dato : 14-12-06 20:31

On Thu, 14 Dec 2006 19:28:14 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Du kan bare sende til den adresse jeg bruger her, den er valid, og der er
>1Gb plads, så der er også plads til det du sender, håber jeg

Er sendt. De 1.9 MB kan du nok få plads til.

Start traineren. Start spillet og tyk så på Windows tasten så du
kommer tilbage til desktoppen.vælg de ting du vil ha slået
til eller fra. Hop tilbage til spillet.

Fra : Hagar

Dato : 14-12-06 23:07

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Er sendt. De 1.9 MB kan du nok få plads til.
>
> Start traineren. Start spillet og tyk så på Windows tasten så du
> kommer tilbage til desktoppen.vælg de ting du vil ha slået
> til eller fra. Hop tilbage til spillet.

Hej igen

Takker for filerne, skal de samlet til én, eller er der forskellige ?
Jeg behøver ikke at trykke Windows tasten, man har vel to skærme

Hagar

Fra : Mads

Dato : 15-12-06 00:40

On Thu, 14 Dec 2006 23:06:53 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Takker for filerne, skal de samlet til én, eller er der forskellige ?
>Jeg behøver ikke at trykke Windows tasten, man har vel to skærme

Nå for pokker, har Agent splittet filen op? Sorry, det var
ikke meningen. Det skulle ellers bare være en Zip fil på
ca. 1.9 MB som så indeholder traineren.

Kan du samle filerne eller skal jeg sende en ny fra Outlook?

Og ja, selvf. har man da to skærme. Tror endda jeg har
en 4 - 5 stks stående på loftet.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 01:16

> [...]
>
> Kan du samle filerne eller skal jeg sende en ny fra Outlook?
>
> Og ja, selvf. har man da to skærme. Tror endda jeg har

Når du får tid, så må du gerne sende den som en samlet fil, for jeg får ikke
lov til det her, den er vist som 6 dele i dat format, men kun når du får
tid, for så kan jeg få gang i blodomløbet ind i mellem til den tid

Ja, jeg flottede mig for ikke så længe siden, og købte to flade LG skærme på
19", de andre CRT skærme var trætte.

Hagar

Fra : Mads

Dato : 15-12-06 01:41

On Fri, 15 Dec 2006 01:16:21 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Når du får tid, så må du gerne sende den som en samlet fil, for jeg får ikke
>lov til det her, den er vist som 6 dele i dat format, men kun når du får
>tid, for så kan jeg få gang i blodomløbet ind i mellem til den tid

Den skulle være på vej nu.

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 22:10

Skal du lige have et lille guldkorn til valg af biler ?
Køb dig en Clio V6, så tuner du den lige så voldsomt som det overhovedet
lader sig gøre, SÅ skal du se løjer. Jeg har lige banket nr. to på listen i
hans McLaren Mercedes, han kunne ikke gerberde sig så godt i sving som min
Clio

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 13:31

> [...]
>
> Du kan også finde den på :
> www.gamecopyworld.com
>
> Så kan du få masser af penge, slippe fra panserne osv.

Nu har jeg prøvet det du sendte, og det har da fået mig en lille smule
videre, MEN, der er jo også snyd med i selve spillet, uanset om jeg selv
snyder eller ej, nu er det bare mere synligt. Når jeg kører alt hvad remmer
og tøj kan holde, og måske er havnet sidst i køen, så vil jeg jo gerne op
til de andre, så den får en spand nitro, jeg har jo uendeligt, men ak, jo
mere jeg trykker på den knap, jo større bliver afstanden til dem foran. Jeg
prøvede en bane hvor man faktisk kunne køre med knappen nede hele tiden, og
jeg siger dig, jeg vat laaaaaaangt efter ved mållinien.
Har du gennemført spillet ?

Hagar

Fra : Mads

Dato : 15-12-06 14:36

On Fri, 15 Dec 2006 13:30:30 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>til de andre, så den får en spand nitro, jeg har jo uendeligt, men ak, jo
>mere jeg trykker på den knap, jo større bliver afstanden til dem foran.

Nu husker du vel at bruge nogen af dine mange penge på at
købe en bedre bil og på at opgradere den. Du skal jo have en
ordentlig bil for at kunne følge med.

>Har du gennemført spillet ?

Nej, jeg er ca 25% igennem. Er ved at nakke Baron som er nr 10
på Blacklist'en.

Ellers må du forbi gamecopyworld som jeg foreslog. Det ligger bl.a.
en All Access cheat. Jeg har ikke prøvet den, men jeg vil gætte på
at den giver adgang til alle biler og alt udstyr

mvh Mads

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 16:54

> [...]
> en All Access cheat. Jeg har ikke prøvet den, men jeg vil gætte på
> at den giver adgang til alle biler og alt udstyr

Jeg har biler lige fra noget af det billigste til den dyreste, og de er alle
optimeret til max, men alligevel er der noget der i mine tanker ikke passer
ind i spillet, men jeg kan være galt på den, så jeg er spændt på at høre fra
dig når du når til liste 4 og bedre, for der får man altså vabler på
nallerne

Hagar

Fra : Dr.Phil

Dato : 14-12-06 17:39

prøv www.nfsunlimited.net

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-12-06 11:14

Dr.Phil wrote:
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg skal hilse fra mit barnebarn ( han blev 18 i går) og sige, at du
behøver ikke at have komplekser. Need for Speed er 10 gange nemmere at
spille på PS2 end på en PC, så det er ikke engang sikkert den lille
nevø snyder, for de små unger er altså bare skrappe til at spille nu
om dage.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 11:45

> [...]
> spille på PS2 end på en PC, så det er ikke engang sikkert den lille nevø
> snyder, for de små unger er altså bare skrappe til at spille nu om dage.

Jeg har haft fat i kraven på ham, jeg har pint ham til at indrømme han har
snydt med sine snydekoder, han indrømmede med en kæmpe latter til sidst, så
jeg ved han har snydt, den fusker

Hagar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-12-06 12:10

Hagar wrote:

> [...]
> han har snydt med sine snydekoder, han indrømmede med en kæmpe
> latter til sidst, så jeg ved han har snydt, den fusker

Jeg snyder da også i Diablo 2 når jeg kan se mit snit til det, men i
sidste ende er det jo kun sig selv man snyder. Håber den lille
opfindsomme fyr er tilgivet

Fra : Hagar

Dato : 15-12-06 13:26

> Jeg snyder da også i Diablo 2 når jeg kan se mit snit til det, men i
> sidste ende er det jo kun sig selv man snyder. Håber den lille opfindsomme
> [...]

Han er så fræk, så han skal få nogle bank, i spil altså, for han mener jo
han er bedst til alle spil, men jeg skal vise ham noget andet.

Hagar

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-12-06 13:43

Hagar wrote:

> Han er så fræk, så han skal få nogle bank, i spil altså, for han
> mener jo han er bedst til alle spil, men jeg skal vise ham noget
> andet.
> Hagar

Jeg har 4 drenge-børnebørn og jeg siger dig bare, at man skal "stå
tidligt op", hvis man skal gøre sig forhåbninger om at kunne følge
med. Jeg er alvorligt bange for at du kommer til kort

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-12-06 13:50

Hagar wrote:

> Han er så fræk, så han skal få nogle bank, i spil altså, for han mener jo
> han er bedst til alle spil, men jeg skal vise ham noget andet.

Ved at snyde lidt mere selv?

Fra : Hagar

Dato : 18-12-06 15:03

> Ved at snyde lidt mere selv?

Gerne mere end han

Fra : Thomas Harthimmer

Dato : 15-12-06 22:55

Så er der oss dem som spiller Carbon ikk??

Fra : Hagar

Dato : 16-12-06 01:35

"Thomas Harthimmer" <Thomas@xxxbiaf.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der oss dem som spiller Carbon ikk??
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Nu tager jeg det lige en ad gangen, nu har jeg lige fået min BMW tilbage, så
nu gælder det de øvrige opgaver i spillet, så kan jeg så begynde at tænke på
Carbon

Hagar