Frostsikring/vagt - kabler
Fra : Zeki

Dato : 13-12-06 23:30

Hvor køber man sådan en slags kabler som man grave ned under jorden eller
sno om stammerne, herhjemme?

Det er lignende typer som disse jeg er på udkig efter:
http://www.grovelands.com/acatalog/Soil_Warming_Cables.html
eller
http://www.jungleseeds.co.uk/HardwareOrders/enter.html?lang=en-uk&target=d27.html

Mvh
Zeki

Fra : mcloud

Dato : 14-12-06 15:07

Hej Zeki

Jeg ved at man kan købe det i metermål hos de store el-grossister
herhjemme ---kablerne er selvtermostaterende og afgiver xxwatt pr meter.
Vi brugte det på min tidligere arbejdeplads tig at holde bl.a tagrenderne og
nedløbsrør frostfrie.

mvh mcloud

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-12-06 15:17

On Wed, 13 Dec 2006 23:30:00 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>sno om stammerne, herhjemme?
>
>Det er lignende typer som disse jeg er på udkig efter:

Det sælger dem bl.a. i Harald Nyborg - i det mindste i Sverige lige på
den anden side af Öresundbron hvis du er i nærheden.

http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=52395&n=30100&KundeID=

Men det ser ud til at være en del billigere i UK.

** Lars

Fra : Is

Dato : 14-12-06 17:29

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man sådan en slags kabler som man grave ned under jorden eller
> sno om stammerne, herhjemme?

under jorden -- det er dælme langt nede

Erik Isager