Marmorvask, er det til at holde
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 21:42

Vi skal se at ha fundet en vask til badeværelset og mange af dem jeg har kig
på er af støbt marmor. Er det til at holde pænt uden at skulle tørre den af
efter hver gang den er blevet brugt ?

Vi er ikke super gode til at få holdt al ting pænt altid, men en gang
imellem får det hele en omgang så det bliver som nyt igen. Er det så godt
med marmor eller skal jeg kigge mig om efter en porcelæns vask ?

/Grønne

Fra : Preben Kaas

Dato : 14-12-06 16:24

On Wed, 13 Dec 2006 21:42:03 +0100, "Grønne" <a> wrote:

> [...]
>imellem får det hele en omgang så det bliver som nyt igen. Er det så godt
>med marmor eller skal jeg kigge mig om efter en porcelæns vask ?

Vi har samme svaghed men har ingen problemer med vores marmorvask af
den grund.
En 2-3 gange om året får den den helt store tur med en skuresvamp og
derefter en gang autovoks, så er den så fin som ny og holder sig fin
meget længe.Ikke engang kalkpletter selvom vi bor i et ret kalkholdigt
område.
Så bare ud og køb en marmorvask.
God fornøjelse.

mvh