Rome genudsendelse
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 20:40

Hvor og hvornår ?

vh
Flemming

Fra : Peter Heide

Dato : 13-12-06 23:29

> Hvor og hvornår ?

find selv ud af det og skrid over i TV-gruppen.....jerk !

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 07:28

> find selv ud af det og skrid over i TV-gruppen.....jerk !

Slap af. Du skulle vist kigge på dig selv og tænke over hvad du skriver. Men
det er du jo nok ligeglad med.
Denne gruppe har mange gange været brugt til seriespørgsmål.

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 14-12-06 11:59

Flemming wrote:

> Denne gruppe har mange gange været brugt til seriespørgsmål.

Gruppen her bruges kun til tv-relaterede emner, når snakken går på
dvd-udgivelser. Dit emne hører til i tv-gruppen.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 13:17

> Gruppen her bruges kun til tv-relaterede emner, når snakken går på
> dvd-udgivelser. Dit emne hører til i tv-gruppen.

Jeg synes dog, det er forkert beslutning. Serier/film kommer ud på et. Mange
film laves af serier. F.eks. Der Untergang. Noget andet er at serier har en
spændende fremtid.

Denne her gruppe kunne burde hedde dk.kultur.filmogserier.

I gruppen dk.medier.tv diskuteres jo tv som medie og ikke decideret
tv-serier.

Nå, det var også bare min mening. Er I enige ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-12-06 13:30

Den 14-12-06 13.17 skrev Flemming følgende:

> Jeg synes dog, det er forkert beslutning. Serier/film kommer ud på et.
>
> Er I enige ?

Nej, læs fundatsen:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.film
Der står bl.a.:
* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier
diskuteres i gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Holst

Dato : 14-12-06 13:40

Flemming wrote:

> [...]
> tv-serier.
>
> Nå, det var også bare min mening. Er I enige ?

Er du utilfreds, synes jeg da, du skulle sætte dig ned og lave et nyt
OTD. Det står enhver frit at gøre det. Men gider du ikke det, så ret dig
ind efter den gældende fundats.

http://usenet.dk/otd/

Fra : Holst

Dato : 14-12-06 12:05

Flemming wrote:

> Slap af.

Ja, jeg synes også, Peter godt kunne formulere sig lidt pænere. Men hans
evner er nok ikke dertil.