R.I.P Peter Boyle
Fra : Silver

Dato : 13-12-06 19:45

Nu plejer jeg ikke ligesom at bekendtgøre disse ting, men han vil altid
blive husket for sin rolle som Frankenstein der synger
"PYYYYYYYYYUUUUUUUUTTNIRRRIIIIIIIZ!" med Gene Wilder i Young Frankenstein af
Mel Brooks.....for helvede jeg kan stadig knække sammen af grin over den
film :D

Hyg dig hvor du nu er :)

Mvh
Silver.

Fra : Brian P

Dato : 13-12-06 23:44

Silver skrev:
> [...]
> Mel Brooks.....for helvede jeg kan stadig knække sammen af grin over den

Ja, så okay da for pokker ;)

Peter Boyle vil herfra blive husket for sin rolle som synsk mand i et
af de bedste X-Files afsnit nogensinde, "Clyde Bruckman's Final Repose"
fra seriens 3. årgang.

Fra : Peter Heide

Dato : 14-12-06 04:35

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse

Silver skrev:
> [...]
> af
> Mel Brooks.....for helvede jeg kan stadig knække sammen af grin over den

Eller husket for sin rolle i Taxi Driver som den lommefilosofiske
taxichaffør.

Jeps. Young Frankenstein er pisse sjov. Tror jeg vil smække den
i DVDen i morgen, der er virkelig mange perler i den film.

Mel Brooks næstbedste. . The Producers er No. 1

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-12-06 10:25

Peter Heide wrote:
> [...]
> i DVDen i morgen, der er virkelig mange perler i den film.
>
> Mel Brooks næstbedste. . The Producers er No. 1

"I was born in Düsseldorf - that is why they call me Rolf!"

Per V.

--
It's hard to be a nissemand.

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 14-12-06 10:43

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> [...]

Huskes også for genial sarkasme som faderen i "Alle elsker Raymond"

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-12-06 12:27

Den 14-12-06 10.42 skrev Anders B. Hyltoft følgende:

> Huskes også for genial sarkasme som faderen i "Alle elsker Raymond"

Der var et halloween-afsnit i serien, og hvor var jeg da skuffet over,
at han ikke var klædt ud som Frankensteins monster.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Net Snippets kan gemme hele hjemmesider eller udklip fra dem i et

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-12-06 11:48

Silver wrote:
> Nu plejer jeg ikke ligesom at bekendtgøre disse ting,

Han blev også lige pludselig gammel at se på:
http://www.imdb.com/gallery/granitz/4489/Events/4489/PeterBoyle_Kambo_7858209_400.jpg.html