Karaoke plader ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-12-06 19:19

Min niece (på 10 år) får sådan en karaoke maskine i julegave af hendes
forældre og i den forbindelse søger vi/de efter bilige karaoke cd/dvd'ere,
helst med danske sange og helst for børn.
Hvor køber man sådan noget biligst ?
Eller er det muligt at downloade det på nettet og så selv brænde det ud ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Claus Smith

Dato : 13-12-06 21:37

Harald Nyborg har nogle billige karaoke plader....ca. en hund pr. cd.

Ellers så søg på Google, der findes et par danske leverandører af de rigtige
karaokeplader, men de koster en hel del mere.

Claus Smith

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-12-06 19:44

Claus Smith wrote:
> Harald Nyborg har nogle billige karaoke plader....ca. en hund pr. cd.

OK, det må undersøges.

> Ellers så søg på Google, der findes et par danske leverandører af de
> rigtige karaokeplader, men de koster en hel del mere.

Ja dem har vi fundet frem til, men de tager godt for sig af folks penge

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Q

Dato : 14-12-06 00:01

> [...]
> Hvor køber man sådan noget biligst ?
> Eller er det muligt at downloade det på nettet og så selv brænde det ud ?

Den åbenlyse:
www.karaokebutik.dk

Jeg har ikke handlet karaoke med manden, men har handlet en del andre
småting, og der er ingen problemer der..

/peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-12-06 19:45

Q wrote:

> Den åbenlyse:
> www.karaokebutik.dk
>
> Jeg har ikke handlet karaoke med manden, men har handlet en del andre
> småting, og der er ingen problemer der..

Ja det ser fornuftigt ud også prismæssigt set, det skal undersøges.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport