Hvor købes værktøj til engelsk bil/mc
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 18:12

Hej,
jeg får brug for noget værktøj med tomme-mål til en engelsk motorcykel!
Nogle fastnøgler i div. størrelser samt evt. et topnøglesæt......hvor købes
sådan noget lettest og billigst?
Mvh
Frederik

Fra : Ager

Dato : 13-12-06 19:02

Hej

Prøv Mors Bikes http://mors-bikes.dk/ eller
http://search.ebay.co.uk/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZjafoQ5fddQQssPageNameZSTRKQ3aMEFSQ3aMESOI
Jeg har handlet begge steder.

MVH

Kai

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 13-12-06 20:11

Biltema har en del, til fornuftige priser

--

Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-12-06 20:34

F. Olesen wrote:
> [...]
> Nogle fastnøgler i div. størrelser samt evt. et topnøglesæt......hvor købes

http://www.triumphmc.dk/
under køb og salg er der en del værktøj til salg
Eller louis.de
http://www.louis.de/_201b98fe3c10c8c830cc0c16e6ebcfea21/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=464&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=10003663

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Bill C.

Dato : 13-12-06 21:45

> [...]
> jeg får brug for noget værktøj med tomme-mål til en engelsk motorcykel!
> Nogle fastnøgler i div. størrelser samt evt. et topnøglesæt......hvor

Prøv her: http://www.frost.co.uk/
Hurtig service - flinke mennesker - billige priser.

Bill

Fra : Morten

Dato : 14-12-06 12:56

Harald nyborg har et ganske udmærket sæt med ring- gaffel nøgler med både
tomme og mm

Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ager

Dato : 14-12-06 14:46

Husk lige at alm. tomme og withworth tomme er meget forskelligt. alm. tomme
stjerne/gaffelnøgler er så og sige ubrugelige til en gammel engelsk
motorcykel.