Miami Vice kopi?
Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 16:41

Nogen herinde der har haft held med at tage en backup af denne film? Hvis
ja, hvordan?

Fra : Klaus G.

Dato : 14-12-06 06:35

> Nogen herinde der har haft held med at tage en backup af denne film? Hvis
> ja, hvordan?
CloneDVD plejer at tygge de fleste skiver, men vil da ikke garantere
noget...

--
Seth-Enoch / Klaus G.
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-12-06 08:17

"Ole Sørensen" <-> skrev i en meddelelse
> Nogen herinde der har haft held med at tage en backup af denne film? Hvis
> ja, hvordan?

Du skal have et program der hedder DVDIdle Pro til at køre i bagrunden, den
fjerner alle kopisikringer stort set. Så kan du bare køre skiven igennem med
DVDShrink.

Men jeg forstår ik hvorfor du vil tage en kopi? Jeg kan ik forstår man vil
passe på den DVD.

Det er nok den mest kedelige film jeg _nogensinde_ har set. Så se hellere
Colatteral også fra Michael Mann.

Mvh. Martin