Tekniske liveaboards
Fra : TT

Dato : 13-12-06 10:32

Hej,

Jeg prøver at finde en liveaboard til vinter, den skal helst være primært
for tekniske dykkere (trimix). Hvis i har nogle links og /eller anbefalinger
vil jeg gerne høre om det. Det behøver ikke være i Scandinavien, men det
skal heller ikke udelukkes.

Mvh. Torben

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 13-12-06 11:37

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> skrev i en meddelelse
> vil jeg gerne høre om det. Det behøver ikke være i Scandinavien, men det
> skal heller ikke udelukkes.

Jeg ved at www.redseaexplorers.com har nogle uger hvor det udelukkende er
for tekniske dykkere.

Fra : Poul Olesen

Dato : 13-12-06 15:16

Jeg er ikke bekendt med at nogen laver liveaboard i Scandinavien om
vinteren. Hvis du vil dykke i Scandinavien om vinteren og lave teknisk
dykning skal du nok til Norge. Gulen dykkersenter er åbent hele året og
skulle være fint til tekniske dykkere (har ikke selv været der, kun
drømt om at tage derop):
http://www.gulen-dykkesenter.com/

MVH
Poul

Fra : RL Dyk

Dato : 14-12-06 18:04

"Poul Olesen" <aquarius-abuse@cbs.dk> wrote in message
[...]

Har lige været på Gulen dykkesenter i 9 dage. Kan anbefales til tekniske
dykkere og rebreather dykkere.

RL

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 13-12-06 15:44

I Narvik kører de engang imellem nogle trimix turer også om vinteren:
http://www.narvikdykaventyr.nu/index_en.htm

I Rødehavet finder du også disse:
http://www.emperordivers.com/techdiving/index.php

Jeg mener der var en trimix vrag-ekspedition i Malta snart, men kan ikke
lige finde noget info.

Ellers prøv at spørge på:
http://www.ocean-discovery.org/forum/

/Sune

Fra : KC

Dato : 13-12-06 20:58

I DIR-DK har vi arrangeret tekniske ture/live-a-boards med Bibben i
Sydnorge - hvis man selv har POS med er der mange gode dyk.

KC
www.kcdk.com

Fra : Jan Birk

Dato : 13-12-06 21:44

> I DIR-DK har vi arrangeret tekniske ture/live-a-boards med Bibben i
> Sydnorge - hvis man selv har POS med er der mange gode dyk.
> www.kcdk.com

Hvis linket var en henvisning til en tur, kan jeg ikke finde det. Kan du
evt. 'klarificere' det?

Pft

/Jan

Fra : KC

Dato : 13-12-06 22:37

Linket er bare min signatur - det er min egen hjemmeside.
Hvis man googler på M/S Bibben kan man finde info om skibet.

KC
www.kcdk.com

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 15-12-06 11:58