Flybilletter Billund-Antalya hvor billigst~
Fra : Jørgen Nissen

Dato : 13-12-06 00:08

Hej

Vi søger flybilletter til 3 voksne og 1 barn til ruten Billund - Antalya og
retur.

Udrejse 26 eller 27/12-2006. Hjemrejse 2 eller 3 januar 2007.

Forslag til billigste flybilletter ?

På forhånd tak for hjælpen.

Jørgen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-12-06 00:44

"Jørgen Nissen" <Jorgen@nissen.mail.dk> wrote in

> Vi søger flybilletter til 3 voksne og 1 barn til ruten Billund -
> Antalya og retur.

> Udrejse 26 eller 27/12-2006. Hjemrejse 2 eller 3 januar 2007.

> Forslag til billigste flybilletter ?

Dem du kan få fat på I er sent ude. Mit bedste råd er at finde en
billet med Sun Express til Antalya, og så tjekke om i kan komme til den
lufthavn i kan få en billet fra med dem. Altså kan i få en billet fra
München med Sun Express, så find ud af om i kan komme til München fra
Billund.

Billigt bliver det ikke. Et kvalificeret gæt så slipper i ikke med mindre
end 20.000,- for jer alle.

Fra : Jesper Andersen

Dato : 13-12-06 08:16

Prøv Jørgen,
Mit bedste gæt vil være Tyrkiet Eksperten. De har mange afgange fra
Billund til Antalya, og ved at man kan købe flybilletter ved dem til
fornuftige penge en gang imellem.

Med Venlig Hilsen
Jesper Andersen
Bedøm dit feriehotel på:
www.charter-hotel.dk

Fra : Bo

Dato : 14-12-06 15:17

Hej Jørgen,

Prøv at foretage din søgning på Onindo (www.onindo.com).

Onindo er en neutral rejse-søgemaskine, der søger mange forskellige
internet-sites (flyselskaber, rejsebureauer, booking sites, osv.)
samtidig og samlet priserne ét sted.

Herigennem er der en mulighed for at du kan bliver guidet frem til en
udbyder med en fornuftig pris.

Mvh.

Bo

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-12-06 16:06

"Bo" <krogsgaard@onindo.com> wrote in news:1166105824.657938.267430
@f1g2000cwa.googlegroups.com:

> Prøv at foretage din søgning på Onindo (www.onindo.com).

En søgning giver et fejlagtigt resultat: Tilsyneladende kan Wiederøe levere
rejsen for knapt 8.000,- kr., men når man klikker sig videre for at
bestille, så viser det sig at være prisen pr. voksen. Den samlede pris
løber op i 30.000,- kr. hvilket er dyrere end det ellers billigste
søgeresultet på omkring 27.000,- kr.

Iøvrigt adskiller jeres søgemaskine sig ikke væsentligt fra andre
søgemaskiner. Det eneste "neutrale" der er ved den er at den (endnu) ikke
er klistret til med reklamer.

Heller ikke jeres søgemaskine kan finde den billigste løsning.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-12-06 19:02

Hvad med at prøve køb af flybilletter gennem Tyrkiet Eksperten
http://www.tyrkieteksperten.dk/tyrkieteksperten.htm I finder frem til
flybilletpriserne ved at klikke på menuen "Kun fly".
Mvh. Jesper

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-12-06 19:56

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> wrote in news:45819161$0$20337
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvad med at prøve køb af flybilletter gennem Tyrkiet Eksperten

De sælger kun flybilletter på ugebasis. Det tætteste på de ønskede
rejsedatoer er så udrejse 28/12 kl 19:45 og hjemrejse 11/1 kl 16:00 så vidt
jeg kan se (bestillingssiden er delvist på tyrkisk).

Så selvom man slipper med knapt 16.000,- så skal man altså blive i Antalya
en ekstra uge.

Som nævnt tidligere, så ER de sent ude.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 14-12-06 20:50

Kent det ser ud til du har klikket på det forkerte link. Du skulle have
klikket på menuen "Kun fly". Der kunne jeg se, at én uge fra Billund til
Antalya koster 1700 kr.
Mvh. Jesper

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-12-06 22:29

"Jesper Pedersen" <jesperp04@webspeed.dk> wrote in news:4581aad4$0$20284
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Kent det ser ud til du har klikket på det forkerte link. Du skulle have
> klikket på menuen "Kun fly". Der kunne jeg se, at én uge fra Billund til
> Antalya koster 1700 kr.

Jeg har ikke klikket på et forkert link. Det er dig der ikke har klikket
videre og tjekket om der rent faktisk er plads. Så ville du kunne se at der
ikke er plads på det førstkommende returfly, men først ugen efter.

Det skal siges at jeg ikke læser tyrkisk, og det kan derfor godt være der
skjuler sig en mulighed for at bestille enkeltrejser på forskellige ugedage
og der på den måde kunne strikkes en rejse sammen der passede Jørgen
nogenlunde.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-12-06 22:46

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in

> [...]
> der skjuler sig en mulighed for at bestille enkeltrejser på
> forskellige ugedage og der på den måde kunne strikkes en rejse sammen

Det gjorde der så, og endda på den del af hjemmesiden der stadig er på
dansk.

Det er muligt at flyve BLL-CPH-AYT den 30/12 for 6.400,- kr, og AYT-CPH-BLL
den 7/1 for 9.700,- kr. Det er stadigvæk ca. 16.000,- kr. retur for 4.
personer. Alt andet er udsolgt, meget dyrere eller med meget sene
hjemrejsedatoer.

Fra : Lars

Dato : 15-12-06 17:53

Har i måske tænkt på at rejse fra Hamburg???
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-12-06 21:03

Lars Pedersen (my@cure.dk) wrote in news:4582d2ff$0$867
$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com:

> Har i måske tænkt på at rejse fra Hamburg???

Mit første indlæg handlede om at finde en billet med Sun Express, der
flyver til AYT fra mange forskellige destinationer, og derefter tjekke
muligheden for at komme fra BLL til denne destination.

Men under alle omstændigheder så er antallet af ledige pladser begrænset.
Jeg tror Jørgen har droppet tanken igen

Fra : Jørgen Nissen

Dato : 17-12-06 15:08

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> muligheden for at komme fra BLL til denne destination.
>
> Men under alle omstændigheder så er antallet af ledige pladser begrænset.

Ja tanken er droppet. Det bliver for dyrt men som flere også er skrevet så
er vi for sent ude. Vi booker til afrejse i foråret i stedet.

Tak for de mange svar og rigtig god jul.

Jørgen.