Rejsekrans - Det rene røveri
Fra : Leon Hulstroem

Dato : 12-12-06 23:20

Hejsa...

Jeg har lige lavet en mindre investering... 800,- spir for en 3-delt
rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Leon
---
Sejl blyfrit - Sejl Hobie Cat
http://sejlernoerd.spaces.live.com

Fra : Stefan

Dato : 12-12-06 23:47

> Jeg har lige lavet en mindre investering... 800,- spir for en 3-delt
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Øhhh du havde ikke overvejet at købe et bundt gran og vikle en gang ståltråd
omkring istedet, det er jo lige årstiden!

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-12-06 00:00

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Jeg har lige lavet en mindre investering... 800,- spir for en 3-delt
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Hvis jeg havde dummet mig så slemt, ville jeg i hvert fald ikke fortælle det
til andre....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Max

Dato : 13-12-06 10:52

Hej Leon

> Jeg har lige lavet en mindre investering... 800,- spir for en 3-delt
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Tænk sig at bygge for millioner og så bekymre sig om den slags,
tror du ikke du skulle blive i lejligheden ? :)

Mvh Max

Fra : Torben

Dato : 13-12-06 16:07

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Tænk sig at bygge for millioner og så bekymre sig om den slags,
> tror du ikke du skulle blive i lejligheden ? :)

Argh... Hvad er det da for en holdning?

Ja jeg er jyde og passer på mine penge - mon ikke blot Leon ønsker det
samme?

mvh
Torben

PS. Jeg har tre kasser Ceres Royal til overs, vil du købe dem for 400.- ?

Fra : Max

Dato : 13-12-06 17:38

Hej Torben

> PS. Jeg har tre kasser Ceres Royal til overs, vil du købe dem for
> 400.- ?

Som jyde ikke så langt fra grænsen kan jeg kun sige nej.

--
Mvh Max

Fra : Torben

Dato : 13-12-06 18:06

> Som jyde ikke så langt fra grænsen kan jeg kun sige nej.

Sønderborg her, you?

mvh
Torben

Fra : Max

Dato : 14-12-06 08:05

Her Torben

> Sønderborg her, you?

Nord på, Horsens.

Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-12-06 13:04

"Leon Hulstroem" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> writes:

> Jeg har lige lavet en mindre investering... 800,- spir for en 3-delt
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Så er det da godt nok også betalt. Hvor jeg handler koster en 18
tommer krans 45 kroner op til advent.

/Trine

Fra : Sidse

Dato : 13-12-06 20:06

> [...]
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Det er da noget mureren plejer at lave?
Alternativt laver man den selv på et cykelhjul eller en krans af ståltråd,
det er da sjældent der ligger en halmkrans på en byggeplads.

Henrik

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-12-06 20:59

> [...]
> rejsekrans og 350,- spir for en 18tommer krans.
> Som byggeriet ikke er dyrt nok i forvejen.

Glemte du ikke de røde pølser og dåseøllet.
Det er da incl. i den pris *GGG*