A-team???
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 12-12-06 20:02

Hejsa

Kan se at man kan købe billige sæsoner af A-team ved CD-wow. Nu hører jeg
til dem der er vokset op med kun 1 og senere 2 kanaler, så har derfor aldrig
set serien. Jeg er klar over at serien ikke er fantastisk, men er den
alligevel et kig værd til billige penge?

Mvh. Brian

Hvis der var noget der hed dårlig smag, har vi sikkert haft den! (Peter
Sommer)

Fra : Silver

Dato : 12-12-06 20:46

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:457efca8$0$72753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> aldrig set serien. Jeg er klar over at serien ikke er fantastisk, men er
> den alligevel et kig værd til billige penge?

Husker den fra mine første TV3 dage i sin tid på et lille 14" fjernsyn
lørdag aften lige efter eller før hit med videoen med den svenske vært, jeg
cyklede altid ned efter slik og studenterbrød så jeg var kla.......øh....nåh
men tilbage til serien.

Den var meget humoristisk og fyldt med one-liners, jeg var sgu meget
underholdt dengang, det var lidt ligesom Magnum P.I på steorider
hehe.....hvis du kender den serie.

Alt ialt vil jeg da mene den er det værd hvis det er billigt. Du får en god
stak underholdning til den pris.

Mvh
Silver.

Fra : Peter T.

Dato : 13-12-06 13:09

Brian, Rikke og Kristian udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg er klar over at serien ikke er
> fantastisk, men er den alligevel et kig værd til billige penge?

Tjah. Allerede da den blev sendt på TV3, var den mærket af tidens tand og
halvkikset. Og i dag er den vel nærmest i kategorien dårlig kitsch. Men
drenge i 7-10års alderen sikkert finde den sjov og actionfyldt, i deres
næste TV-trin, når de har sluppet diverse tegnefilmsserier. Jeg vil ikke
købe den til mig selv, men gerne til knejterne. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 13-12-06 16:33

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> næste TV-trin, når de har sluppet diverse tegnefilmsserier. Jeg vil ikke
> købe den til mig selv, men gerne til knejterne. :)

Ja... Nogle i min omgangskreds er også begyndt at blive hooked på det, da
det falder under kategorien: "Populære ting, der er så dårlige, at de er
sjove".

Fra : isteen

Dato : 13-12-06 19:17

wrote:

> [...]
> set serien. Jeg er klar over at serien ikke er fantastisk, men er den
> alligevel et kig værd til billige penge?

Den var da meget sjov, men den tåler nok ikke et gensyn.
Har man ikke set den før, så er den sikkert ret sjov, hvis man synes om
ting som "Ud og køre med de skøre", "Magnum PI", "First Blood" og den
slags tju-bang. Wrestling fans vil nok osse synes om gensynet med en
såkaldt wrestling legende.

Fra : Jesper

Dato : 15-12-06 02:29

wrote:

> [...]
> set serien. Jeg er klar over at serien ikke er fantastisk, men er den
> alligevel et kig værd til billige penge?

Uhyre fornøjelig serie med gode folk som George Peppard og Mr T, C
vitaminer til B- mennesker som TV3 i sin tid kaldte den for
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS