Kattehule i Netto.
Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 16:14

Jeg var i Netto idag, og faldt over en julegave til Mini. de har p.t.
et begrænset antal søde kattehuler i ternet stof (ser ud til at være
vaskbar). Målene er 32x38x38 cm. til 89.- kr. Katten må ganske vist
ikke være for stor, men hulen er vist stor nok til en
gennemsnits-størrelse kat, og Mini er ikke ret stor.

Håber hun bliver glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård"
den har kostet

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-06 16:26

> [...]
> kat, og Mini er ikke ret stor.
>
> Håber hun bliver glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård" den

Hej Tove
Det lyder som en god gave du har fundet der.
Men der er vist noget du har misforstået med størelsen på katte og huler.
Er det ikke med huler som med små papkasser, Sådan er det her i huset.
Er der den minste chance for der er plads, så er der plads.

Mvh Allan

Fra : Brian

Dato : 17-12-06 15:50

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men der er vist noget du har misforstået med størelsen på katte og huler.
> Er det ikke med huler som med små papkasser, Sådan er det her i huset.
> Er der den minste chance for der er plads, så er der plads.

Her hos os er en papkasse, der er lidt for lille meget bedre end en, der er
lidt for stor :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-12-06 21:02

Brian wrote:
> "Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her hos os er en papkasse, der er lidt for lille meget bedre end
> en, der er lidt for stor :)

Jamen, det er faktisk helt sandt. De katte jeg i årenes løb har haft,
har altid foretrukket kasser der var for små. De kan godt lide at
mærke siderne. Det ser nu også skægt ud når en velvoksen kat lægger
sig i en brødbakke og tror, at den kan være der

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-06 16:33

Tove Krieger wrote:
> [...]
> gennemsnits-størrelse kat, og Mini er ikke ret stor.
>glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård"

Hej Tove

For nogle måneder siden havde de samme type hule på tilbud, og der købte jeg
en til Buster..
I starten var det bare lige ind og kigge od så ud igen, men efter at han
havde den med i pension er den blevet et dejligt at sted ligge...
Hulerne er af fin kvalitet og med "løs madras" i bunden, som du sikkert har
opdaget. Og så kan de gå i vaskemaskinen...
Og ja, skulle den ikke falde i frøkenens smag, så har det ikke været noget
stor udgift..

Hilsen Louise og Buster

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 12-12-06 16:50

> [...]
> kat, og Mini er ikke ret stor.
>
> Håber hun bliver glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård" den

hej Tove
jeg købte en hule for et par mdr. siden, og Lulu, min skovkat, er meget glad
for at ligge der, men hun skal skynde sig, for min gule lab.tæve Sally
elsker den også: først lægger hun sig ovenpå den, så den bliver flad, og så
lægger hun sig "i" den, d.v.s. hele forkroppen rager udenfor, men det gør
tilsyneladende ikke glæden mindre.
Så jo, det er en rigtig god investering!
Venlig hilsen, Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-12-06 17:51

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det gør tilsyneladende ikke glæden mindre.
> Så jo, det er en rigtig god investering!
ROFL!!!!!
håber da ikke at sally ligger hulen flad, så længe der opholder sig katte
derinde..*G*

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 18:07

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 18:13

> [...]
> forkroppen rager udenfor, men det gør tilsyneladende ikke glæden
> mindre. Så jo, det er en rigtig god investering!

Helt ærligt Anelise, det kunne jeg godt tænke mig at se. Er der mon
bare en lille chance for at opleve Sally (delvis) i hulen på et lille
billede måske - please ? Det må være et syn for guder

P.S Undskyld dobbeltpostningen igen igen

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-12-06 09:24

> [...]
> en lille chance for at opleve Sally (delvis) i hulen på et lille billede
> måske - please ? Det må være et syn for guder

hej Tove

det kan du tro! Hvem vil ikke gerne vise sin dejlige hund frem, og så oven i
købet i en kattegruppe

Her er hun:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1482&folder=1399&limit_start=0&limit_user=15

Og i mappen med killingebilleder kan du se en af killingerne inde i hulen.

Venlig hilsen Anelise

Fra : Leyna

Dato : 13-12-06 11:10

On Wed, 13 Dec 2006 09:24:20 +0100, "A. S. Nielsen"
<nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote:

>det kan du tro! Hvem vil ikke gerne vise sin dejlige hund frem, og så oven i
> [...]

Hihi... der er ikke meget hule over det, når Sally ligger ovenpå den!
*G*
Lækker hundebasse. Gule labbere er bare sagen!

>Og i mappen med killingebilleder kan du se en af killingerne inde i hulen.

Ohhh, ser den sådan ud? *G*

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-06 11:39

A. S. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Og i mappen med killingebilleder kan du se en af killingerne inde i

Tusind tak for synet Anelise. Selvfølgelig må man da vise sin
pragthund i kattegruppen. Hvor kan det dog være at Labradorhunde har
så smukke hoveder og øjne ? Det har betaget mig i mange år nu, de har
et udtryk som er helt i særklasse. Misserne er stadig vidunderlige,
også i deres hule, så nu er der flere fotos til album'et.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-12-06 11:57

> [...]
> i særklasse. Misserne er stadig vidunderlige, også i deres hule, så nu er

hej igen Tove

jeg har også kigget på din Mini i den helt nye kattehule, jeg er vild med de
trefarvede katte, det var min meget savnede Rasmis jo også.

Det er nemt at se, at min kattehule er noget mere fladtrykt end din, men nu
vejer Sally altså også ca. 32 kg! - Vi arbejder nu også på sagen: hun er på
skrump og skal ned på 30 kg, det var nemlig, hvad hun vejede, før hun kom på
Barf. (helt OT, jeg ved det godt

Venlig hilsen, Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 13-12-06 12:38

> [...]
> og øjne ? Det har betaget mig i mange år nu, de har et udtryk som er helt

hej Tove

Pas nu på, hvad du siger! - Her kommer nemlig yderligere et hundebillede her
i kattegruppen, meget apropos din bemærkning om smukke lab.hoveder og -øjne,
(desværre måtte Molly aflives den 23. september i år på grund af sygdom):

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=nilleslyst&picnumber=9637

og jeg har mange flere..., men så må vi vist oprette en tråd i hundegruppen,
tror du ikke?

Venlig hilsen Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-06 13:11

A. S. Nielsen wrote:

> [...]
>
> og jeg har mange flere..., men så må vi vist oprette en tråd i

Det var så dagen efter min Mivser. Pu-ha hvor er det dog svært at
miste dyr man elsker så højt. Du har så ydermere mistet Rasmis (den
dejlige pige). Jeg sidder tit og ser på dine billeder og Rasmis var en
dejlig tortie som du da heldigvis fik mange gode år med. Nu må vi så
"nøjes" med billederne, det trøster faktisk også en hel del.

M.h.t. billedet med Molly og Sally. Sikke et par kønne hoveder de 2
damer har. Man får ligefrem lyst til at klappe dem så dejlige er de.
Synd at Molly blev syg, men det er jo desværre ikke noget vi er herre
over.

Du har ret med hensyn til en ny tråd. Jeg må lægge hovedet i blød, så
vi kan få nogle flere billeder

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 12-12-06 16:52

> Håber hun bliver glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård" den
> har kostet

Hej Tove,

Tak for tippet.
Netto har vist haft den på tilbud før, men jeg nåede aldrig at se den, da
den var udsolgt i den
Nettobutik , hvor jeg handler normalt.

Men endnu vigtigere: Kunne Mini så lide kattehulen ??

------- Nåhh, nej forresten, der er jo tolv dage til jul, så hun har vel
ikke pakket den ud endnu

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne DETTE fra min emailadresse...

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-06 16:58

>Katten må ganske vist ikke være for stor, men hulen er vist stor nok til en
>gennemsnits-størrelse kat, og Mini er ikke ret stor.

Det betyder vist ikke noget, at katten er stor, hvis bare den er hule-glad.
Leo- som er en "lille" 5 kg. mis ligger altid her, når han sover:

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum3/22214123166.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/forum3/22214131042.jpg

Har dog overvejet, om vi ikke skal have fat i en Netto-hule også, for den
anden trænger virkelig til, at blive vasket igen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 17:33

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har dog overvejet, om vi ikke skal have fat i en Netto-hule også,
> for den anden trænger virkelig til, at blive vasket igen.

Mange tak for tilbagemelding til jer alle. Ju-hu, så er det vist ikke
så tosset en gave endda. Glæder mig til hun skal indvie den.

Ham Leo (det hedder min mand forøvrigt også ) ser ud til at
hygge sig gevaldigt i sin hule, det er altså en dejlig mis du har
Buffy, han skal i album'et med det samme.

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 19:01

I kan altså ikke gætte hvem der ikke kunne vente LOL

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=tabby&picnumber=9631

Der gik under 5 sekunder, så var den taget i besiddelse, så nu skal
jeg altså ud og finde på en ny julegave til hende

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-12-06 21:16

> [...]
>
> Der gik under 5 sekunder, så var den taget i besiddelse, så nu skal jeg
> altså ud og finde på en ny julegave til hende

hehe..hvor er hun sød, Tove!
Jeg kender det godt, det med ikke at kunne vente med at lege julemand..jeg
elsker at give gaver... mine vovser fik i dag deres julegave, jeg kunne
heller ikke vente.. sådan en aktivitetsting i træ, put i kasse, hvis det
siger dig noget?. et klart hit for de "små grå".

mvh. marie -hvis katte ikke sætter pris på lækre kurve, huler og dejlige
senge..utaknemmelige skarnsdyr!.

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-12-06 22:52

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> hehe..hvor er hun sød, Tove!

Mange tak. Det synes jeg også.

> [...]
> julegave, jeg kunne heller ikke vente.. sådan en aktivitetsting i
> træ, put i kasse, hvis det siger dig noget?. et klart hit for de

Var lige inde på linket i hundegruppen. De er rigtig smarte de kasser.
Lige noget for opfindsomme hunde. Jeg så også en på TV engang, den var
virkelig hurtig den lille hund der legede med sådan en kasse.

> mvh. marie -hvis katte ikke sætter pris på lækre kurve, huler og
> dejlige senge..utaknemmelige skarnsdyr!.

Det var lige godt pokkers. Det hører vist til sjældenhederne.

Fra : Leyna

Dato : 12-12-06 22:27

FY, Tove! Skam dig! *GGG*

Fra : Siri

Dato : 13-12-06 10:41

> Tove Krieger skrev:
> Jeg var i Netto idag, og faldt over en julegave til Mini. de har p.t.

Tillykke med hit-fundet, Tove, hvor er det dejligt.
De havde den også i sommer, det var stort set samme uge, som da Gia
flyttede ind, så hun fik sådan en. Nu er der grænser for, hvormange
kattehuler, der rent fysisk kan være i mit hjem, så jeg skifter lidt med
dem - det er en glimrende 'vinterhule' at krybe i, når der bliver luftet
ud
Men den er rigtig god - og det fremgår jo også så herligt klart af alle
de skønne billeder og kommentarer - tak
Uhhh, nuttede missebasser....
Gia er et rigtigt huledyr, det troede jeg, at alle katte var - men der
kan man se... Små individualister er de, (s)kattebasserne.
Hæ, hæ, hvem sagde Søren Banjomus - 'kan ikke vente' - vi er nogle store
børn, der elsker vores dyr, og hurra for det

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-12-06 11:42

Siri wrote:
> [...]
> Hæ, hæ, hvem sagde Søren Banjomus - 'kan ikke vente' - vi er nogle
> store børn, der elsker vores dyr, og hurra for det

Individualister eller ej, så er de vidunderlige alle sammen med hvert
deres særpræg, det er jo netop det charmerende ved dem de små
charmetrolde.

Fra : pwh

Dato : 14-12-06 21:00

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> gennemsnits-størrelse kat, og Mini er ikke ret stor.
>
> Håber hun bliver glad for den, ellers er det jo ikke en "herregård"

Jeg har købt en til min 6 kg/s hankat, han er ret begejstret
for at ligge i den, og han er ellers lidt sær i den retning
Eneste problem var at Angel (min hund) troede det var
legetøj til hende, så hulen er blevet gnasket lidt

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 22:23

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:L2igh.242

> Jeg har købt en til min 6 kg/s hankat, han er ret begejstret
> for at ligge i den, og han er ellers lidt sær i den retning

Fik også købt en hule til Leo. Den er dog ovenpå- væk fra hundene. Fimbe
mener nemlig, at sådan en hule er en god bamse, som han meget gerne vil
ruske med. Biva lægger sig bare ovenpå hulen, så den bliver flad.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/