WoW - friendly target spell på mig selv?
Fra : Peter T.

Dato : 12-12-06 12:44

Jeg spiller WoW i first person mode, men skal hele tiden scrolle ud for at
kaste et friendly spell på mig selv ala thorns eller et healing spell.

Kan det lade sig gøre, at kaste et friendly spell på mig selv uden at
skulle lave en "ud af kroppen"-oplevelse på min karakter (druid)? :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Jackie

Dato : 12-12-06 12:52

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det lade sig gøre, at kaste et friendly spell på mig selv uden at
> skulle lave en "ud af kroppen"-oplevelse på min karakter (druid)? :)

Det mener jeg sagtens du kan.
Du kan markere dig selv, og derefter kaste de spells/scrolls osv. du vil
kaste på dig selv.

Jackie

Fra : Peter T.

Dato : 12-12-06 13:07

Jackie udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det mener jeg sagtens du kan.
> Du kan markere dig selv, og derefter kaste de spells/scrolls osv. du
> vil kaste på dig selv.

Det er sikkert rigtigt. Men jeg fandt ud af at jeg blot skulle trykke på
mit eget portræt i venstre hjørne, når jeg havde valgt et spell. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : KEO

Dato : 12-12-06 14:26

> [...]
>
> Kan det lade sig gøre, at kaste et friendly spell på mig selv uden at
> skulle lave en "ud af kroppen"-oplevelse på min karakter (druid)? :)

F1 er din ven til det problem eller dit portræt i øverste venstre hjørne
ellers kan du indstille det under key bindings i main menu hvis du vil have
andre taster til det.

KEO

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin T.

Dato : 12-12-06 19:28

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
>
> Kan det lade sig gøre, at kaste et friendly spell på mig selv uden at
> skulle lave en "ud af kroppen"-oplevelse på min karakter (druid)? :)

Under Interface options kan du vælge self cast.. du skulle nu gerne kaste på
dig selv med mindre du har andre spillere i target.

Martin T.

Fra : Allan

Dato : 12-12-06 20:47

"Martin T." <ThodeREMOVE@besked.com> skrev i en meddelelse

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Under Interface options kan du vælge self cast.. du skulle nu gerne kaste

> dig selv med mindre du har andre spillere i target.
>
> Martin T.

Hvad er der i vejen med macro funktionen
Det tage 2 sek. at lave en self cast macro selv efter 2.0 patch :)

_Allan

Fra : Cag \(2730\)

Dato : 13-12-06 01:32

Allan wrote:
> "Martin T." <ThodeREMOVE@besked.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med macro funktionen
> Det tage 2 sek. at lave en self cast macro selv efter 2.0 patch :)
>

> _Allan

Hold ALT inde og tryk på den spell du vil kaste
/Cag

Fra : Peter T.

Dato : 13-12-06 10:20

Martin T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Under Interface options kan du vælge self cast.. du skulle nu gerne
> kaste på dig selv med mindre du har andre spillere i target.

Super. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Jakob

Dato : 13-12-06 20:15

Martin T. wrote:

> Under Interface options kan du vælge self cast.. du skulle nu gerne kaste på
> dig selv med mindre du har andre spillere i target.

Eller endnu bedre: Brug den her mod:
http://wow.curse-gaming.com/en/files/details/565/rightclick-selfcast/ .

Når du højreklikker en spell kaster du den på dig selv uanset hvem der
er i target. Fungerer fint, også med den nye patch.

--
Jakob