Superman boxen.. 13 eller 14 disc?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-12-06 11:00

Jeg synes ikke jeg evner at finde 14 disc boxen på cd-wow.com

Er der nogen der ved om der egentlig er nogen forskel på 13 disc boxen:
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1064395&subcat=region2

og 14 disc boxen:
http://www.dvdactive.com/news/releases/superman-the-ultimate-collection.html

Eller om det bare lykkes dem at få det presset ned på 13 skiver i Reg 2
udgaven?

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 12-12-06 15:57

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller om det bare lykkes dem at få det presset ned på 13 skiver i Reg 2

I 14 disc udgaven får du de samme 13disc som der er i den danske. Plus en
dokumentar fra Brian Singer.

Mvh. Martin