Nyt link til KF.:-)
Fra : Janne

Dato : 12-12-06 10:31

Hejsa.

Til dem der ikke kan komme ind på Katteforum, er her et link I kan
trykke på.

http://katteforum.dk.server60.jepponet.dk/

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : charlotte kofoed

Dato : 13-12-06 08:57

> Janne skrev:
> Hejsa.
>
> Til dem der ikke kan komme ind på Katteforum, er her et link I kan
> [...]

Jane jeg kan godt komme ind på kf også gennem dette link, men jeg kan
altså ikke logge mig på, uanset hvad jeg gør og hvilket link jeg bruger..
Men så er der jo fred for mig så længe :)
Selv om der lige nu er en tråd jeg gerne ville ytre mig i :(

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Janne

Dato : 13-12-06 13:57

> [...]
> Men så er der jo fred for mig så længe :)
> Selv om der lige nu er en tråd jeg gerne ville ytre mig i :(

Charlotte, det lyder mærkeligt, for du står som aktiv i din profil.

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-06 14:40

> Hejsa.
>
> Til dem der ikke kan komme ind på Katteforum, er her et link I kan
> [...]

Hej

Jeg har prøvet at oprette en profil på sitet, og får også en mail hvor der
er et link jeg skal følgwe for at aktivere min profil.
Jeg får bare at vide at linket ikke virker...
Hvad kan der være galt?
JEg har oprettet mig under navnet "busteroglouise"

Louise

Fra : Janne

Dato : 13-12-06 15:22

> [...]
> Jeg får bare at vide at linket ikke virker...
> Hvad kan der være galt?
> JEg har oprettet mig under navnet busteroglouise

Hej

Kikker lige og ser om der kan gøres noget, for at du kan komme ind,
lyder mærkeligt.

Janne

Fra : Janne

Dato : 13-12-06 17:33

> [...]
> er et link jeg skal følgwe for at aktivere min profil.
> Jeg får bare at vide at linket ikke virker...

Hej Louise.

Nu skulle du gerne kunne komme ind på KF

Fra : charlotte kofoed

Dato : 13-12-06 19:09

> Hej Louise.
>
> Nu skulle du gerne kunne komme ind på KF
>

> Med venlig hilsen
> Janne
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Det kan godt være louse kan, men jeg kan stadig ikke :(

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Janne

Dato : 13-12-06 19:33

Janne skrev:
> [...]

Med venlig hilsen
Janne

Det kan godt være louse kan, men jeg kan stadig ikke :(

Charlotte, jeg ved ikke hvorfor du ikke kan komme ind, din konto er
aktiv og det var Louises ikke, men det kan være at hun måske heller ikke
kan komme ind, selv om hendes konto er blevet aktiv, Charlotte tro mig,
jeg ved virkelig ikke hvorfor du ikke kan komme ind. Det eneste jeg
gjore var at spørge Pussimor om hun ville gøre Louises konto aktiv og
det er den nu og din er det også

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 08:47

> Hej Louise.
>
> Nu skulle du gerne kunne komme ind på KF
>

> Med venlig hilsen
> Janne
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Janne

Tusind tak for hjælpen, har lige tjekket, og nu er der ingen problemer

Louise (og Buster)

Fra : charlotte kofoed

Dato : 15-12-06 11:36

> Janne skrev:
> Hejsa.
>
> Til dem der ikke kan komme ind på Katteforum, er her et link I kan
> [...]
Jeg kan stadig ikke logge mig på KF?`???
Så jeg kan ikke stemme i konkurrencen ØV

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar