Deathstars + Cradle Of Filth i Århus
Fra : Dopedog

Dato : 12-12-06 00:39

Andre der var deroppe ?

Det rulede jo gevaldigt. Specielt at Cradle kun spillede 4 numre fra deres
nye lorteskive. Specielt at de spillede Cruelty Brought Thee Orchids og The
Forest Whispers My Name var jeg MEGET glad for !

Dog var ham/hende shemalen da godt nok belastende under Deathstars koncerten
:s

Nå men godt var det ihvertfald

Fra : Jackie

Dato : 12-12-06 01:05

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye lorteskive. Specielt at de spillede Cruelty Brought Thee Orchids og
> The Forest Whispers My Name var jeg MEGET glad for !

Har du hele setlisten fra koncerten?

Overvejer lidt at tage i Amagerbio onsdag, og især, hvis de holder sig til
noget af det gamle de har udgivet. Den sidste gang i Amagerbio var en god
koncert, så det trækker lidt... :)

Jackie

Fra : Dopedog

Dato : 12-12-06 10:53

> Har du hele setlisten fra koncerten?

Det har jeg ikke nej. Men jeg synes klart du skal tage med hvis de spiller
de samme sange som igår (hvilket jeg går ud fra). Jeg var helt oppe at køre
over at de spillede så mange af "klassikerne", da jeg havde forventet at de
ville spille en masse fra deres nye cd, som jeg, mildest talt, ikke finder
ret god. Men mon ikke der kommer en anmeldelse af koncerten på en eller
anden side ?