Bagskærm?
Fra : René O. Nielsen [363~

Dato : 11-12-06 22:51

Hej Ng

Jeg er i fuld gang med mit vinterprojekt, en total restaurering af en VF500,
men den afgiftsfrie cyckel jeg har erhvervet mangler bagskærmen, dvs. det
stykke sorte plastic, med nummerpladeholder og refleks - der er kun en lille
flanche til at spænde nummerpladen på.

Hvordan er reglerne egentlig nu?

Skal der være bagskærm, hvor lang skal den eventuelt være, og hvad med
refleksen?

Jeg gider egentlig ikke køre til syn mere end en gang.

/René

Fra : Stranne

Dato : 12-12-06 08:37

"René O. Nielsen [3630]" <r.o.nielsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> refleksen?
>
> Jeg gider egentlig ikke køre til syn mere end en gang.

Der skal ikke være en egentlig bagskærm, men du skal både have
nummerpladelys og refleks.

Refleksen er det helt sikkert at synsmanden kigger efter.

Mvh
Jan Strandgaard

Fra : René O. Nielsen [363~

Dato : 12-12-06 09:37

Der er nok ingen vej udenom, jeg må snedkerere en plade med en refleks på -
er der en eller ander der kunne lokkes til at måle sin nummerplade? Jeg kan
ikke rigtig finde nogle mål på nettet.

/René

Fra : René O. Nielsen [363~

Dato : 12-12-06 11:53