Pornofilm til piger
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 11-12-06 20:18

Hej i gruppen

Ved nogen om der i de senere års fokus på kvinders lyst til at se porno er
lavet film specielt med kvinder som målgruppe.

Min kæreste er nemlig lidt imod de normale tju-bang-knald film. Det kunne
jeg for den sags skyld forestille mig at hun ikke er ene om.

Titler og links til online salg er yderst velkomne.

Har jeg ramt en forkert nyhedsgruppe, beklager jeg, og vil gerne henvises
til rette gruppe.

/CJ

Fra : Mikael Schøler

Dato : 11-12-06 20:27

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
>
> Titler og links til online salg er yderst velkomne.
>
> Har jeg ramt en forkert nyhedsgruppe, beklager jeg, og vil gerne henvises

All about Anna og Kira Eggers film skulle vist være pigeorienterede.

Fra : Nosex

Dato : 11-12-06 22:35

Kun overfladiske personer kan finde pornofilm interessante.

Fra : Mads

Dato : 12-12-06 00:12

On 11 Dec 2006 21:35:10 GMT, Nosex <@> wrote:

>Kun overfladiske personer kan finde pornofilm interessante.

Jeg hader folk der generaliserer.

Fra : Dopedog

Dato : 12-12-06 11:01

> Kun overfladiske personer kan finde pornofilm interessante.

Hvad hedder din yndlings pornofilm så ?

Fra : Christian Muus

Dato : 12-12-06 23:49

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> Kun overfladiske personer kan finde pornofilm interessante.

Det er en styrke at kunne være overfladisk en gang imellem...

Fra : Nosex

Dato : 13-12-06 13:07

"Christian Muus" <christianmuus@hotmail.com> wrote in news:457f31ef$0$140
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse
>
> Det er en styrke at kunne være overfladisk en gang imellem...

Ja, det har du da helt ret i.

Fra : dan

Dato : 11-12-06 22:37

> All about Anna og Kira Eggers film skulle vist være pigeorienterede.

begge stinker!!

prøv evt.:

http://www.annaspansdiary.com/intro/intro.php?content=shop

http://shop.abbywinters.com/catalog/

/dan

Fra : dan

Dato : 11-12-06 22:40

Nosex skrev:
> Kun overfladiske personer kan finde pornofilm interessante.

and a partridge in a pear tree...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-12-06 12:54

Mads wrote:

> Jeg hader folk der generaliserer.

Og jeg hader intolerance

Fra : Per

Dato : 13-12-06 13:08

> Ved nogen om der i de senere års fokus på kvinders lyst til at se porno er
> lavet film specielt med kvinder som målgruppe.

Danske Zentropa producerede en med Katja K, som de sagde var ligeså meget
for piger. Den hedder Constance og er udgivet på DVD.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 13-12-06 16:10

"Christian Jacobsen" <Christian.Jacobsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Titler og links til online salg er yderst velkomne.
>
> Har jeg ramt en forkert nyhedsgruppe, beklager jeg, og vil gerne henvises

Uden at have særlig meget forstand på porno, så tror jeg ikke du finder en
eneste pornofilm der rigtig for alvor henvender sig til piger. Tror der skal
tændes på andre kontakter. Det virker nogen gange som om Oceans 11 har samme
effekt på min kone som 5 min. med Katja K på skærmen har på mig .

Fra : isteen

Dato : 13-12-06 19:17

Brian, Rikke og Kristian <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
wrote:

> [...]
> tændes på andre kontakter. Det virker nogen gange som om Oceans 11 har samme
> effekt på min kone som 5 min. med Katja K på skærmen har på mig .

Jeg tror sgu' osse det er et lidt bagvendt begreb....pornofilm for
kvinder.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-12-06 21:42

isteen wrote:

> Jeg tror sgu' osse det er et lidt bagvendt begreb....pornofilm for
> kvinder.

Så skulle jeg hilse og sige at det kommer fuldstændigt an på kvinden.

Fra : dan

Dato : 13-12-06 22:06

selvfølgelig tænder kvinder også på pornofilm!
har ikke mødt nogen der ikke gjorde, og så vidt jeg ved er der også
undersøgelser der viser det.
måske ikke lige den slags hvor 4 bodybuildede amerikanske
fodboldspillere bunkepuler en skolepige i alle kropsåbninger og
slutter med at creme hende i hovedet!
selvom der meget af den slags lort på markedet, tror jeg nu også det
hægter de fleste mænd af.

dan

Fra : isteen

Dato : 13-12-06 23:35

dan <kaffebord@hotmail.com> wrote:

> selvfølgelig tænder kvinder også på pornofilm!

Nu skal man jo ikke generalisere.....det er heller ikke sikkert, at det
er alle mænd, der synes pornofilm er ret fede

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 14-12-06 07:48

"dan" <kaffebord@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>slutter med at creme hende i hovedet!
>selvom der meget af den slags lort på markedet, tror jeg nu også det

Ja det siger undersøgelserne godt nok. Jeg synes nu ikke jeg har mødt nogen.
Det betyder ikke at jeg ikke har mødt nogen man ikke kunne se en pornofilm
sammen med, men så er det tanken om at se den samme, og hvad der måske
venter der tænder kvinden. Tror aldrig hun kunne finde på at se pornofilmen
alene, som en del mænd kunne finde på. Nu er der jo også forskel på hvilke
briller man ser pornofilm med. For mig og rigtig mange mænd tror jeg ikke en
pornofilm behøver at være meget længere end 5-10 min. Når man ser på
opbygningen af de fleste pornofilm, så synes jeg også det er åbenlyst at de
ikke forsøger at henvende sig til kvinder.

Tilgengæld tror jeg der er en blevet en tendens i samfundet hvor
kvinder/piger mere og mere tror at de skal opføre sig og være som de ser i
medierne (og fyrene tror desværre det samme), det være sig pornofilm, men
også noget mere uskydigt som musikvideor. Jeg arbejder med unge mennesker,
og jeg kan tydeligt se at en gruppe af de unge piger snakker, klær sig og
opfører sig som det billede som bliver præsenteret for dem i medierne, og
det "koster" altså nogen af pigerne mange ar på sjælen og problemer. Derfor
"tror" (har ikke noget specielt at have det i) jeg også at det er blevet en
"trend" at piger også skal se pornofilm, tror ikke ret mange af dem ser
porno alene.

Bk