Androgyne piger?
Fra : Søren Steen Hansen

Dato : 11-12-06 17:39

Jeg må sige jeg ikke elsker pornografi som den fremstår på web. Men nogle
ganger slumper man over mere originale ting. Via Yahoo kom jeg til at finde
Shishidika Island http://shishidika.hotserv.dk - og dette var noget helt
andet!
Her gengis en historie der virkelig kan pirre vores fantasier. Drømme og
virkelighed til at forenes i nogle ekstraordinære kroper. Sådan er det -
sådan vil vi jo ha det ...(fritenkere af begge køn)

Nu skal jeg ikke blive trettende, men denne var ret og slet formidabel! Der
er også et hemmelig galleri, om du leder. Jeg vil ikke røbe hvordan du
finder det, men det er værd søgen!

Kunde nogen slig story være virkelig? Nogle andre der kan lie det her?

Søren

Fra : Basil

Dato : 11-12-06 18:32

Søren Steen Hansen forklarede:
> [...]
> det, men det er værd søgen!
>
> Kunde nogen slig story være virkelig? Nogle andre der kan lie det her?

Det er nærmest underholdene
Kai

Fra : Peter

Dato : 12-12-06 13:46

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Søren Steen Hansen forklarede:
Via Yahoo kom jeg til at finde

> Det er nærmest underholdene
> Kai

Underholdende!!, han burde bures inde for det der, ualmindeligt ulækkert.

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 04:59

> Underholdende!!, han burde bures inde for det der, ualmindeligt ulækkert.

Jeg vil sige jeg også kom til at grine.... Rimelig griner så overdrevet det
er lavet... Men ja, lidt for klamt og gay, ikke noget for en rigtig jyde....

/swp

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-12-06 10:58

On Mon, 11 Dec 2006 17:38:47 +0100 "Søren Steen Hansen"
<sørensth@hotmail.com> sent the following smoke signals:

Ligeså "spændende" som www.farangdingdong.com ...

--
All that I just wrote is true...except the false bit.

Fra : Thomas Bruun

Dato : 14-12-06 22:21

Søren Wagner skrev:

> Jeg vil sige jeg også kom til at grine.... Rimelig griner så overdrevet det
> er lavet... Men ja, lidt for klamt og gay, ikke noget for en rigtig jyde.....
>
> /swp

Bøsser er et folkefærd man kun ser på øst-siden af Storebælt

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 14-12-06 22:57

On 14 Dec 2006 13:20:57 -0800, "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com>
wrote:

>Bøsser er et folkefærd man kun ser på øst-siden af Storebælt

Omkring 75% af landets bøsser bor i København. Rettelse. Omkring 90%
af landets _åbne_ bøsser bor på øst-siden.

Det er da fordi de kloge flytter herover.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-06 00:53

> Omkring 75% af landets bøsser bor i København. Rettelse. Omkring 90%
> af landets _åbne_ bøsser bor på øst-siden.
>
> Det er da fordi de kloge flytter herover.

Eller fordi vi er kloge nok til at sparke dem ud....

Synd at Færøerne har valgt at "accepterer" disse sære mænd....

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article252297.ece

/SWP

Fra : Bænni

Dato : 15-12-06 14:02

Søren Wagner wrote:

> Synd at Færøerne har valgt at "accepterer" disse sære mænd....

> /SWP

det er da vist RET langt ude på landet du bor!!

milde himmel - og så i 2006........

--
Bae9

Rigtige mænd bruger ikke kill-filter!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-12-06 04:53

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Omkring 75% af landets bøsser bor i København. Rettelse. Omkring 90%
> af landets _åbne_ bøsser bor på øst-siden.
>
> Det er da fordi de kloge flytter herover.

Det kan vel også handle om at det simpelthen er lettere at være bøsse i
København.

En helt anden ting er så at jeg for en del år siden læste om noget
forskning der pegede på en korrelation mellem en bys økonomiske vækst,
og antallet af (åbne?) bøsser og lesbiske.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bænni

Dato : 15-12-06 14:04

Peter Knutsen wrote:

> Det kan vel også handle om at det simpelthen er lettere at være bøsse i
> København.

det var vel egentligt osse det han sagde - de klogeste anerkender jo at
der er andre former for sexualitet end to minutter i mørke _efter_ at
ægteskaber _er_ indgået

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 15-12-06 19:22

Hej Peter,

On Fri, 15 Dec 2006 04:53:29 +0100, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Det kan vel også handle om at det simpelthen er lettere at være bøsse i
>København.

Uden tvivl. Det er nemmere at forsvinde i mængden. Jeg har været åben
bøsse i både Herning og Aalborg - men det har også nogen konsekvenser.

>En helt anden ting er så at jeg for en del år siden læste om noget
>forskning der pegede på en korrelation mellem en bys økonomiske vækst,
>og antallet af (åbne?) bøsser og lesbiske.

Homoseksuelle har i de sidste 10 år været et segment man regnede som
vigtig i maredsføringsmæssige sammenhæng - det er jo så simpelt som
"double income, no kids".

Derudover har flere store internationale virksomheder åbent sagt at de
gerne ansætter homoseksuelle, fordi de - generelt set - yder en mere
stabil indsats. Jeg mener det er fordi man gør en ekstra indsats af
den simple grund at "det kan godt være de kan pege fingrer af min
livsstil / seksualitet, men de skal ikke kunne sætte en finger på min
arbejdsindsats". Jeg husker specielt IBM og Quark.

Det er fedt at de tør - og det giver et gevaldigt løft til de mange
undertrykte homoseksuelle.

Fristes til at at tilføje "i Vestjylland, Nordjylland, Færøerne og
Tyrkiet" <GGG>...

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Bænni

Dato : 15-12-06 13:58

> [...]
> af landets _åbne_ bøsser bor på øst-siden.
>
> Det er da fordi de kloge flytter herover.

køwenhavn består af jyder!

halvdelen er de jyske bøsser der ikke ku være bøsser i jydeland og
resten er strissere der er for dumme til at drive gården videre efter
den gamle

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-12-06 23:38

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Omkring 75% af landets bøsser bor i København. Rettelse. Omkring 90%
> af landets _åbne_ bøsser bor på øst-siden.
>
> Det er da fordi de kloge flytter herover.

Flytter - De kloge bliver hvor de er - på kontinentet...

Det har altid været god skik at sende revl og krat til en ø ...

Den skik er så også indført af frivillighedens vej ..

/FL

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-12-06 10:35

On 14 Dec 2006 13:20:57 -0800 "Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Bøsser er et folkefærd man kun ser på øst-siden af Storebælt

Hvilket forklarer hvorfor der er så mange jyder i København...

--
Send dem bort, send dem bort.
De er grimme, de lugter og er sort'....

Fra : Paul

Dato : 15-12-06 12:20

Hr. Jensen skrev:

> Hvilket forklarer hvorfor der er så mange jyder i København...

Touché!

M.v.h.

Paul