E-Mail
webnoob 5265
Google mail
Fra : jane

Dato : 11-12-06 16:39

Hvordan sletter man de foreslag Googel-mail kommer med i rullegardinet når
man skal lokke ind?
Bruger firefox

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : gil

Dato : 11-12-06 17:17

jane skrev:

> Hvordan sletter man de foreslag Googel-mail kommer med i rullegardinet når
> man skal lokke ind?
> Bruger firefox

Hvilke forslag, jeg har ikke nogen forslag til noget som helst.

--
gil

Fra : jane

Dato : 11-12-06 17:20

gil <gil@obyon.com> wrote in

> Hvilke forslag, jeg har ikke nogen forslag til noget som helst.

Hvis man har fået tastet en forkert e-mail ind, så vises den også næste
gang man lokker ind i rullegardinet

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-12-06 17:25

jane skrev:

>Hvis man har fået tastet en forkert e-mail ind, så vises den også næste
>gang man lokker ind i rullegardinet

Hvad med at lade den forkerte være "markeret" med musen, og så trykke på

Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : jane

Dato : 11-12-06 19:49

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in

> Hvad med at lade den forkerte være "markeret" med musen, og så trykke på

Mange tak..det var det... der skulle til :)

--
Venlig hilsen
Jane