pris på puch monza
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 11-12-06 16:09

hey. jeg har en monza stående som jeg skal sælge. og ville så lige høre jer
hvad prisen ca. ligger på ud fra hvad jeg skriver her. den starter første
gang. har 3 gear. den kører ca. kun 25 km/t men det er bare lidt
justeringer. der er ført nye ledninger til lys. der er omdrejningstæller og
speedometer, der mangler kun kabler. tanken er gul uden buler. sædet er
stadigvæk helt men lidt slidt.
håber i kan hjælpe mig.

hilsen kim

Fra : Lars Just

Dato : 16-12-06 18:26

Hej Kim

Har du et billede af knallerten du kan sende til mig ?

Er interesseret i evt. at købe den - så jeg vil meget gerne byde en pris på
den, men først når jeg har set den - hvor i landet holder den til ?

Ved direkte svar, fjern N'er i mail adr...

Venlig hilsen: Lars Just...